Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Inviterte dame hjem, hva må jeg huske på?


Gjest vet_ikke

Anbefalte innlegg

Gjest vet_ikke

Jeg inviterte ei drit søt ei hjem til meg for å se film på lørdag, det var egentlig bare en fleip i utgangspunkte men det forandra seg fort du hu svarte kanskje det, og det endte opp med at hu skal komme å se film sammen med meg...

Men jeg bruker å rote til ting :p for å si d slikt :ph34r:

Så jeg trenger noen gode råd =)

Hva man ikke gjør, hva man bør gjøre (oppførsel, hvordan det ser ut til meg etc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bra tips: Vask dassen. Ingenting er mere turnoff enn en ungkarsdass med masse størkna gult rundt hele ringen med hår på. Bruk børsten og vask nedi do også, så det ikke henger masse brun/gule kalkavleiringer nedi doskåla. Har du ikke toalettbørst, kjøp på Rimi. Dama må på dass en eller annen gang iløpet av dagen/kvelden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Rydd for harde livet, spesielt på badet/kjøkkenet.

 

Når du er ferdig med å rydde så legger du ett par blader og diverse rundt omkring for og "rote" det littegranne til igjen, slik at det ser ut som at du faktisk bor der, og ikke bare er for utstilling.

 

Organisert rot ;)

Slår bedre ann enn rot ;)

 

EDIT: Oppføsel? Senk skuldrene og ikke ta ting for seriøst, slapp litt av. Ikke stress rundt og reager på alt hun sier med kjappe bevegelser og svar, ta det litt langsomt for og vise at du er avslappet sammen med hun.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke

Jeg skal bruke hele uka på å vaske, rydde å shine =) også legge d til så d ser ut som jeg bor der også =)

Jeg gleder meg kjempe... viss vi skal se film, skal jeg sitte ved siden av henne i soffaen eller stolen, hva er best? :ph34r:

Ikke så flink på de områdene... hu liker skrekkfilmer, så kan jo være greit at jeg sitter ved siden av henne da, eller :cool:

 

Jeg rødmer lett... en pest og plage syns jeg :blush: liker damer at man gjør d eller?

Lenke til kommentar
skal jeg sitte ved siden av henne i soffaen eller stolen, hva er best?  :ph34r:

Ikke så flink på de områdene... hu liker skrekkfilmer, så kan jo være greit at jeg sitter ved siden av henne da, eller  :cool:

 

Jeg rødmer lett... en pest og plage syns jeg  :blush:  liker damer at man gjør d eller?

8519293[/snapback]

Helt klart sofaen!

og når du reiser deg når å hente noe på kjøkkenet eller noe, så setter du deg ned igjen litt nermere henne ;)

 

Det er litt søtt med gutter som rødmer.. du kan jo slå av lyset, og ha moderat belysning og da.. det er kos når man ser film.. gjerne noen telys osv. :)

Lenke til kommentar
Et bra tips: Vask dassen. Ingenting er mere turnoff enn en ungkarsdass med masse størkna gult rundt hele ringen med hår på. Bruk børsten og vask nedi do også, så det ikke henger masse brun/gule kalkavleiringer nedi doskåla. Har du ikke toalettbørst, kjøp på Rimi. Dama må på dass en eller annen gang iløpet av dagen/kvelden.

8518873[/snapback]

 

 

Tusen takk, jeg har tidenes ungkarsdass... Jeg og brorsan deler dass liksom, 17 og 19år.. haha

Lenke til kommentar
jeg har tidenes ungkarsdass...

 

en tidligere kompis hadde en skikkelig ungkarsdass. det var til og med såpas ille at jeg som gutt ikke ville stå å tisse på den tilogmed... så dro heller til meg selv og gjorde det der da jeg var på besøkk hos han.

8519392[/snapback]

Hadde jeg kommet til en person som hadde en sånn do, hadde jeg gått igjen.. Faktisk. Det sier noe om personen, og ikke at han er gutt :p hehe..

Lenke til kommentar
jeg har tidenes ungkarsdass...

 

en tidligere kompis hadde en skikkelig ungkarsdass. det var til og med såpas ille at jeg som gutt ikke ville stå å tisse på den tilogmed... så dro heller til meg selv og gjorde det der da jeg var på besøkk hos han.

8519392[/snapback]

Hadde jeg kommet til en person som hadde en sånn do, hadde jeg gått igjen.. Faktisk. Det sier noe om personen, og ikke at han er gutt :p hehe..

8519439[/snapback]

 

Jeg har nå vasket doen med grønnsåpe, vetteflate hva det er , spraya på å vaska ta, dassen skinte :cool: hehehe

 

Rommet er ryddet mye, malt på nytt, omøblert, nye møbler, pakket ned en sekk med et pledd som vi skal bruke når vi går til stranda nå snart..

 

Håper det er bra nok da ;/

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke

takker for de tipsa :)

Jeg er en renslig kar så, ser ikke ut som noe ungkarsdass akurat... men skal vaske over... rydde litt etc. Får kaste d jeg ikke skal ha for å få rydde tror jeg... ehm, glad i å samle på ting som jeg har null bruk for :blush:

Jeg har en sånn veldig god 2 seters soffa :) håper hu kommer til å legge hode inntil meg eller noe :dribble:

elsker å kose =)

vill gjærne ha felere tips :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Dama må på dass en eller annen gang iløpet av dagen/kvelden.

Du glemte neste morgen. ;)

 

Uansett, skrekkfilm er jo fint i kombinasjon med en ikke altfor stor sofa, da kommer'a nok krypende bort i armkroken ellerno om det blir skummelt.

8519828[/snapback]

Du har ikke noen gode filmtittler? fikk besjed om at jeg skulle bestemme film :ph34r:

 

 

Noen som har noen gode tips om hvilken parfyme som lukter godt som også damene liker? er ikke så inn på det med parfyme... ikke for dyr, må kunnes kjøpes i litt mindre avanserte butikker (cubus eller noe...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...