Gå til innhold

Hva/hvordan grinda du til din epic flying?


Anbefalte innlegg

3000g på questing? Rimelig bra... Grinda du til level 70 eller?

 

Ble 70 når jeg ikke hadde gjort noen quest i Netherstorm og shadowmoon valley. Samt en haug (15-20) gruppe/dungeon quest i dem andre områdene som jeg heller ikke hadde gjort.

 

Men jeg questet meg stort sett til lvl 70, avbrutt av 4 dagers grinding for å bli exalted med kuranei rundt lvl 67-68 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg uenig i at epic flying mount ikke er verdt det, er det noe man bruker tid på i WoW så er det transport, epic mount er lett min beste investering i WoW.

 

Har man i tillegg mining/herbalism er det *enkelt* å tjene inn mounten igjen.

 

Jeg hadde litt cash før TBC, da jeg nådde 70 gjorde jeg quests jeg hadde til overs, 1500 gull derfra og vips hadde jeg nok. I etterkant har jeg solgt herbs, ores, diverse items jeg fikk fra stealth-runs i heroic Underbog (før de nerfet dette riktignok).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke kommet meg til vanlig en gang enda. Brukte alt gullet jeg fikk mens jeg levla til reputation ting, tailoring og enchanting. Powerlevla begge proffesionene så der mistet jeg nok ganske mange gull. Da jeg ble 70 tok jeg mange quest som var lette og jeg aldri hadde tatt. Fikk 400g på noen timer. Gikk til AH og så mange primal fire's (som jeg tilfeldigvis trengte til tailoring) som gikk for 25g. Hadde sett dem dagen før for 35-40 så jeg kjøpte alle. Fattig igjen :( Tre timer til så var jeg på 250g. En som hadde masse primal fire's whispered meg og spurte om jeg trengte. 28g per. Skaffa 30g på rekordtid og kjøpte 10 stykker.

 

Så nå sitter jeg her da. 0g og MANGE primal fire's som jeg håper vil koste 40g neste søndag :)

Lenke til kommentar

Når jeg kom til 70 hadde jeg 7800g trur jeg , kun fra Q og grinding.

Og kunne ikke selge noen primals eller mights ,blomster eller nethercloth pga jeg trengte dem til yrker.

Men på en annen side brute jeg 13 dager pga jeg gjorde alle questene i et party før jeg hadde dem selv og deretter måtte jeg hjelpe andre igjen.

Så kanskje jeg spillte mye mer pr lvl/drepte mer og mindre Quest.

 

Bruker iallefall 24 timer gametime nå på å skaffe 1600g og jeg har ingen Q igjen som ikke er instance osv.

Solgte nettopp presten, har en kriger på 65 med 2100 selvgull fra tbc.

Lenke til kommentar

Nei, nei, nå kommer Moralens Voktere og flamer ihjel tråden om verdens undergang. Først kommer de til å klage over hvor PILL råtten og GRUSOM person du er, så skriver de sideslange innlegg om hvorfor de syns kjøping av gull er et signal på verdens ende, og at de som gjør det ikke er verdt mere en plukkfisk i deres Høyhet-øyne. You have been warned.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:thumbup: Stemmer det Bitex, er ikke så morsomt å få enda mer gold-spam og andre som jukser.

 

Blir nesten som doping i idretten, man får et ulovlig tilskudd av noe så man gjør det bedre (får bedre gear osv.)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Men er det egentlig juks, han har en mount og det skader ikke oss, han slipper å farme = mer mobs til oss. Men han støtter jo en bot industri men den boten hadde farmet uansett i år så noen direkte innvirkning på medspillerene på serveren er det ikke.

Bare psykisk.

Lenke til kommentar
Men er det egentlig juks, han har en mount og det skader ikke oss, han slipper å farme = mer mobs til oss. Men han støtter jo en bot industri men den boten hadde farmet uansett i år så noen direkte innvirkning på medspillerene på serveren er det ikke.

Bare psykisk.

8747812[/snapback]

 

"Boten hadde farmet uansett"? Tull. Du bidrar til øking i botter ved å kjøpe gull. Økt etterspørsel gir incentiv til mer investering hos de som selger produktet. Hvis du ikke klarer å skjønne såpass, så foreslår jeg at du holder kjeft inntil du har fullført et kurs i basic økonomisk teori.

Lenke til kommentar
Nei, nei, nå kommer Moralens Voktere og flamer ihjel tråden om verdens undergang. Først kommer de til å klage over hvor PILL råtten og GRUSOM person du er, så skriver de sideslange innlegg om hvorfor de syns kjøping av gull er et signal på verdens ende, og at de som gjør det ikke er verdt mere en plukkfisk i deres Høyhet-øyne. You have been warned.

8747684[/snapback]

 

Ja, for det er jo så forbanna tøft å være rebell og slenge dritt om de som faktisk forholder seg til reglene... :roll: Jeg sier ikke at vedkommende er en grusom person eller at verdens ende kommer, men jeg sier at han er en egoistisk tulling som ødelegger for alle medspillerene. Tør jeg spørre hva du tror du oppnår ved gi blanke i at reglene brytes og at spillet blir offer for stadig mer botter og dårlige spillere med kjøpt gull og kjøpte kontoer?

Lenke til kommentar

Har litt problemer med å bruke penger for tiden da det ikke er så mye annet enn enchants en restoshaman kan kjøpe. Factions jeg trenger kan jeg ikke kjøpe meg opp i heller, og med pot-nerf/editen kan jeg heller ikke blakke meg på pots. Selv når jeg ikke grinder aktivt flyter pengene inn, så det ser ut som jeg kanskje snart ender opp med å grinde de siste 1,5k gullene. Ser veldig behagelig ut å cruise i 280%.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg hører at å være på Netherstorm gir en god del penger i form av questing.. men jeg har ikke vært der enda, er fortsatt stuck på shadowmoon valley.  :hmm:

8748288[/snapback]

Det er nok bare fordi folk er lvl 70 når de kommer dit. Men det går vel på quest-lvl :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...