Gå til innhold

Kutaragis nye prosjekt


tjommi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det visste vel eigentleg alle på førehand. Trur nok MS-gjengen i hovudkvarteret sit med planer dei og. ;)

Trur dog at no som Sony har god tid på seg, og Cell-arkitektur og produksjonskostnader går ned, kan PS4 kanskje bli tidenes maskin.

Eg meiner, ein kraftig oppjustert Cell-prosessor - nyare og bedre Blu Ray-drive. Strategisk sett ser dette bra ut!

Lenke til kommentar

Men er nå litt tidlig og begynne alt nå mener da jeg. Dessuten så sier han at det vil være uavhengi av Sony som da setter spørsmåltegn ved en del nye ting. Vil Playstation i fremtiden være eid av en annen bedrift? Kommer Sony til å lage en ny konsol helt fra scracth? Hva er fremtiden til varemerket til Playstation.

 

Ut i fra denne artikkelen kan det nesten se ut som om Kutaragi eier konseptet.

 

Vil vi om noen år se MS-Playstation? ;)

Endret av tjommi
Lenke til kommentar
Men er nå litt tidlig og begynne alt nå mener da jeg. Dessuten så sier han at det vil være uavhengi av Sony som da setter spørsmåltegn ved en del nye ting. Vil Playstation i fremtiden være eid av en annen bedrift? Kommer Sony til å lage en ny konsol helt fra scracth? Hva er fremtiden til varemerket til Playstation.

 

Ut i fra denne artikkelen kan det nesten se ut som om Kutaragi eier konseptet.

 

Vil si om noen år se MS-Playstation? ;)

8509412[/snapback]

Han sitter fortsatt i teknologiavdelinga, trur det er det det er snakk om her. ;)

Men at han vil arbeide veldig sjølvstendig framover, utan å krangle med alle andre, er det nok ingen tvil om.

 

Dei andre spekulasjonane dine er ekstremt overkill trur eg. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er vell ikke så rart at han har alt klart i hodet når han ser på andre og stjeler ideer derfra... da kan t.o.m jeg ha klare visjoner om PS4...

Lenke til kommentar

Tror du vil bli overasket i såfall når PS4 kommer NIrD. Tror at man vil se klare forskjeller på PS3 og Xbox360 i fremtiden. Ikke det at en vil være bedre en den andre men de vil fungere forskjellig. Og om du snakker om Wii kontrollen så tror jeg faktisk at man kan være enig i at både Nintendo og Sony er på etterskudd på den teknologien. MS hadde faktisk en liknende kontroll for en del år siden.

Lenke til kommentar

Bra Kutaragi ikke har møtt veggen :p

 

Den artikkelen sier jo ingenting spennende og nytt, (Like spennende som den 10GHz CPUen jeg mener jeg leste om for hundeognils år siden, where r u!?). Hadde blitt mer overrasket om han ikke hadde planer for fremtiden.

Flott at han har planer for PS4, men er det ikke nå han liksom kan dele dem med oss?

 

Creating a new world on the network is the next challenge Kutaragi has in mind, following the desgin and development of computer entertainment on the Playstation. "The design concept of the Cell processor is the network processor," he stressed. When the PS3 was introduced last year, Kutaragi said the network environment was not ready for a net-based game console.

 

"Now it has become possible, so why not enter?" he said."

 

Jeg tror Kutaragi lever i Dreamland sammen med Kirby & friends.

Måte på til fantasi den karen har.

Skulle nesten tru internet gaming og nettverk ikke eksisterte før PS3 var klar.

Lenke til kommentar
PS4 kanskje bli tidenes maskin.

8509395[/snapback]

 

Så nå snakker vi om PS4

Ble det av PS3?

8509835[/snapback]

Snakk om å yppe til kamp?

 

Det snakkes om fremtiden.. I den fremtiden ligger det nok en PS4.. Det ligger også en ny Xbox.. PS3 og 360 er forløpig nåtid!

Lenke til kommentar

Flott at ohlala ble permbannet for andre gang. Håper han ikke kommer tilbake.

 

Kutaragi vil nok tenke hw så lenge han lever, og jeg håper han har en viktig rolle i utviklingen av ps4-5-6-7 osv. Han er en mann med erfaring og kunnskap som kan bidra med enormt mye, i tillegg sier han mye morsomt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...