Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW A/S/C-panel & gaming/film


Swayne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ingen som har hørt glad-nyheten? De skal begynne å produsere kun S-panel igjen!

8967834[/snapback]

 

 

Kilde?

 

Jeg ringte hovedkontoret i sverige og de "trodde" at alle nye paneler var S - samsung produserte paneler.

 

Norsk importør mente at det i nye monitorer var umulig ( også via service meny) å identifisere hvilket panel som faktisk var i skjermen.

 

Spennende hvis dette er samsung`s måte å omgå problematikken på.

 

Jeg blir på rent prinsipp ambivalent til å velge denne uansett hvor god de respektive paneler er..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Når jeg kikker hos Netshop ser jeg to "utgaver" av denne skjermen:

Samsung 22" LCD 226BW, Varenummer 24770 (LS22MEWSFV/EDC)

Samsung 22" LCD 226BW, Varenummer 27977 (LS22MEHSFV/EDC )

 

Nummeret i parentes er det de oppgir som produsentens varenummer. Kan man ut fra dette lese hva slags panel skjermen har?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk skjermen min i dag :)

Den er stooooor! I like it :)

 

Kjøpte den på amentio. Skrev i ordren at jeg forlagte s-panel, hvis ikke kunne d hende at jeg stoppet orderen. Og at de måtte gi beskjed hvis det var noe annet... Motok aldri svar. Men fikk sjermen i dag. (2dager etter bestilling :-O)

 

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvilked panel det er.....

 

Bak står det ikke. Og i menyen står det ikke.

 

Noen annen metode å finne ut av det?

Lenke til kommentar
Fikk skjermen min i dag :)

Den er stooooor! I like it :)

 

Kjøpte den på amentio. Skrev i ordren at jeg forlagte s-panel, hvis ikke kunne d hende at jeg stoppet orderen. Og at de måtte gi beskjed hvis det var noe annet... Motok aldri svar. Men fikk sjermen i dag. (2dager etter bestilling :-O)

 

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvilked panel det er.....

 

Bak står det ikke. Og i menyen står det ikke.

 

Noen annen metode å finne ut av det?

 

Det står bak. Ta av dekselet, og se på klistremerket.

 

post-119337-1194723055_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Når jeg kikker hos Netshop ser jeg to "utgaver" av denne skjermen:

Samsung 22" LCD 226BW, Varenummer 24770 (LS22MEWSFV/EDC)

Samsung 22" LCD 226BW, Varenummer 27977 (LS22MEHSFV/EDC )

 

Nummeret i parentes er det de oppgir som produsentens varenummer. Kan man ut fra dette lese hva slags panel skjermen har?

 

Jeg har bestillt fra netshop nå, bestillte:

 

LS22MEHSFV/EDC varenummer 27977.

 

Hvis den ikke er S panel så skal jeg returnere den og be om den andre. Og er ikke den S panel så får jeg vel bare kalibrere den.

 

Skal rapportere her, bestillte på idag på lørdag så regner med å ha den ca. på onsdag.

 

Men har C panel kommet helt til Norge enda? Fikk ikke helt klarhet i om den bare er kommet til Asia / USA.

 

Ingen som tilfeldigvis har handlet hos komplett.no og vet hvilke paneler de leverer? Eller er det helt tilfeldig?

 

 

Lurer på det samme. amentio.no har 3forskjellige...

 

Tidligere i tråden er det sagt at komplett bare solgte A paneler, men det var jo 5 måneder siden, så kan jo godt ha endret seg nå.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Netshop angående dette. Tenkte kanskje en av alternativene var A-panel og den andre S-panel.

Svaret jeg fikk var at de hadde bestillt opp fra 2 forskjellige leverandører, derfor var det 2 alternativer av samme skjerm på nettsidene deres.

Videre fortalte de at alle 226BW skjermene nå produseres med samme panel, men hvilket kunne de ikke si noe om. Det skal heller ikke være mulig å identifisere panel typen på de nye skjermene.

Lenke til kommentar
Sendte mail til Netshop angående dette. Tenkte kanskje en av alternativene var A-panel og den andre S-panel.

Svaret jeg fikk var at de hadde bestillt opp fra 2 forskjellige leverandører

Videre fortalte de at alle 226BW skjermene nå produseres med samme panel, men hvilket kunne de ikke si noe om. Det skal heller ikke være mulig å identifisere panel typen på de nye skjermene.

 

Så netshop "vet ikke" hva slags panel de har i produket de bestiller i store kvanta fra elverandør? Et dårlig forsøk på løgn. Tydeligvis er det ikke s-panel i skjermene fra netshop.

Lenke til kommentar
Fikk skjermen min i dag :)

Den er stooooor! I like it :)

 

Kjøpte den på amentio. Skrev i ordren at jeg forlagte s-panel, hvis ikke kunne d hende at jeg stoppet orderen. Og at de måtte gi beskjed hvis det var noe annet... Motok aldri svar. Men fikk sjermen i dag. (2dager etter bestilling :-O)

 

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvilked panel det er.....

 

Bak står det ikke. Og i menyen står det ikke.

 

Noen annen metode å finne ut av det?

 

Det står bak. Ta av dekselet, og se på klistremerket.

 

 

Jeg sa at det ikke stod bakpå merket. står bare 226bw

Lenke til kommentar
Fikk skjermen min i dag :)

Den er stooooor! I like it :)

 

Kjøpte den på amentio. Skrev i ordren at jeg forlagte s-panel, hvis ikke kunne d hende at jeg stoppet orderen. Og at de måtte gi beskjed hvis det var noe annet... Motok aldri svar. Men fikk sjermen i dag. (2dager etter bestilling :-O)

 

 

Jeg klarer ikke å finne ut hvilked panel det er.....

 

Bak står det ikke. Og i menyen står det ikke.

 

Noen annen metode å finne ut av det?

 

Det står bak. Ta av dekselet, og se på klistremerket.

 

 

Jeg sa at det ikke stod bakpå merket. står bare 226bw

Er nok ikke noen måte å finne det ut på etter at de tok vekk informasjonen fra baksiden av skjermen og i menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...