Gå til innhold

For oss som har tatt flygelederopptaksprøve


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Aaaaah. Kjipt å høre :-( :-( :-(

 

Fikk dere informasjon om dere kunne prøve på nytt senere, eller er det over-og-ut?

 

PS: Hva er plan B? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Tror bare at man kan prøve èn gang på opptaksprøvene i FASE 1+2.... Har lest ett eller annet sted - men glemt hvor - at hvis man kommer gjennom 1+2 men stryker på intervjuet, så kan man søke senere... Da viser man bare til testresultatene som er lagret i databasen, og havner rett på intervju.... Ta dog ikke dette for god fisk; vet ikke om det stemmer!

 

TH

Lenke til kommentar

Plan B for meg er bare å fortsette på NTNU inntil videre og se hvor det fører hen :)

 

Synes også vi kunne fått vite litt mer om hvorfor vi ikke kom videre.. Lover jo litt godt at vi kan bli kallet inn til nytt intervju til neste år dersom det er mulig :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Takketakk :-)

 

Var på intervju i dag, og følte ikke at det gikk spesielt bra :-(.... Hadde mange svevende svar, og klarte lite å konkretisere hva jeg mente... Blah... Jaja.... Får svar i løpet av "noen dager".

 

TH

Lenke til kommentar
Takketakk :-)

 

Var på intervju i dag, og følte ikke at det gikk spesielt bra :-(.... Hadde mange svevende svar, og klarte lite å konkretisere hva jeg mente... Blah... Jaja.... Får svar i løpet av "noen dager".

 

TH

8806545[/snapback]

Får håpe det har gått bra da, men det er ganske intenst og slitsomt ja. Lite en har tenkt på på forhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Jaja... Time will shåww... Det som er kjedelig er at jeg VET at de allerede har tatt en avgjørelse... Jeg vet bare ikke om den er positiv eller negativ.. Blerhgh!

Lenke til kommentar

Skrev en mail til avinor nå nettopp:

 

"Heisann!

 

Jeg kom så langt som i fase 3 i flygelederutdanningen, altså intervjurunden, men kom ikke videre derfra.

Har jeg nå noen mulighet til f.eks. å søke til neste år og få tatt et nytt intervju? Følte jo selv at det ikke gikk så bra denne gangen..

 

MVH, ***"

 

Og fikk etter en kort stund dette svaret:

 

"Hei

 

Nei, dette har vi dessverre ikke praktisert.

 

Takk for interessen, og lykke til videre."

 

 

Så det ser ut til at det er over og ut for dette prosjektet :(

Får bare trøste seg selv med å se på alle de negative tingene med flygelederyrket.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Snakket med en annen som også var på intervju. Han hadde strøket. Fikk fortalt at det var 13 stk. som hadde gått videre sålangt (dette var fredag, 08.06).

 

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Snakket med en annen som også var på intervju. Han hadde strøket. Fikk fortalt at det var 13 stk. som hadde gått videre sålangt (dette var fredag, 08.06).

 

Mvh.

TH

8827835[/snapback]

Tro om dette var ETTER at dere som var på intervju fredag og torsdag var ferdigvurdert. For på fredag var jo siste intervjuene...

Lenke til kommentar
Hva for et snitt må man ha for å komme inn og hva hadde du?

8674252[/snapback]

 

4.0 fra VGS. Ingen tilleggspoeng skal regnes med... Hadde 4.05 ca... :D:)

8676905[/snapback]

Latterlig at man må ha 4 i snitt. Jeg skulle gjerne sett en begrunnelse for dette kravet. Skoleflink = bra flygeleder? Don't think so...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Hva for et snitt må man ha for å komme inn og hva hadde du?

8674252[/snapback]

 

4.0 fra VGS. Ingen tilleggspoeng skal regnes med... Hadde 4.05 ca... :D:)

8676905[/snapback]

Latterlig at man må ha 4 i snitt. Jeg skulle gjerne sett en begrunnelse for dette kravet. Skoleflink = bra flygeleder? Don't think so...

8830008[/snapback]

 

Flygelederstudiet skal visstnok være utrolig hardt, og man må jobbe målrettet over lengre tid... Regner med at det legger inn 4.0 poenggrensa for å sikre seg at søkerne har denne evnen. 4.0 Er forsåvidt ikke et spesielt bra snitt heller.

 

TH

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

WOHO!

 

Jeg kom inn! :D Dog utdanningsstart Høsten 2008... Men hva gjør vel dèt? :D Får jeg jobbe noen år til i psykiatrien!

 

Hipp hurra tiddelibom! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...