Speik Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Er det bare jeg som synes det tar aaaltfor lang tid å stige i skills med OOO? Er det mulig å gjør om på dette slik at skill increase hastigheten blir vanlig? Har kommet ett godt stykke ut i mainquesten og er fortsatt lvl 1. Synes det blir bare for dumt liksom.
MiSP Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Har merket det selv, ja. Det finnes noen .esp-filer som følger med OOO som endrer på dette. Level Rates Modified, heter de. Prøv den raskeste (2x). Du kan jo også prøve LRM_Generic-filen, denne setter det tilbake til standardverdier.
Speik Skrevet 29. april 2007 Forfatter Skrevet 29. april 2007 Hvis jeg har tidligere brukt OOO full, kan jeg skifte til lite og fortsette på samme savegame?
MiSP Skrevet 29. april 2007 Skrevet 29. april 2007 Skulle fungere greit, regner med det er 1.3x du bruker.
Red Frostraven Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Husker folk Baldur's Gate og Baldur's Gate II, hvor man gikk opp 18 levler; 8 i første og 10 i andre, i løpet av over 200 timer spilletid? Slik føles også OOO. Historien blir episk; ikke skillsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå