Jørnan Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg har blitt tvunget over til iTunes p.g.a. iPod, og gidder ikke å bruke MediaPlayer når jeg hører på musikk, og iTunes til å overføre sanger. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg viser artistene. I MediaPlayer kan jeg velge "Artist" under "Bibilotek" på siden og da står det alle artistene på A, alle på B osv. I iTunes ligger alle sangene under hverandre, og jeg finner ikke ut hvordan jeg "skjuler" dem under artistene. Det hadde ikke forundret meg om det ikke er mulig å gjøre det i iTunes, men de kan da ikke være så dumme å glemme det?
Jørnan Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Takk. men er det ikke mulig å ha det slik som i Media Player, så artistene tar hele programmet og ikke bare et lite vindu øverst?
Dassen Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Du kan tilpasse hvor stor plass vinduene med artist, sjanger og album skal være ved å trykke på skilleveggen og dra den opp eller ned.
Jørnan Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Men går det ikke an å ha det slik som i Media Player? Likte det mye bedre. Nesten god nok grunn til å gå tilbake til Media Player
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det finnes jo alternativer til iTunes for å overføre musikk til iPod. Søk litt på forumet og hvis du ikke finner noe der finner du i hvertfall noe på google.
Zeph Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Eg trur ikkje du kan ha det som i WMP, er nok biblioteket som er det nærmaste. Du kan sjølvsagt sortere etter artist på lista, men det blir noko anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå