Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min neste ferie blir 2. - 5. mars sammen med mamma i Oslo på TH konsert, noe jeg ser fram til. Neste ordentlig ferie blir til Tyrkia og Alanya 22. juli. Noen som har vært der? Hotellet vi ska bo på heter Green Garden.

Endret av SaraCarolinee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne måneden går turen til Kuala Lumpur, Brunei, Tawau, Kapalai, Sipadan og Singapore.

Etter det er 5 nye turer booket. :cool:

Herlig! Hva kommer det av at du reiser så mye? Noe i forbindelse med jobb?

Skrevet
Herlig! Hva kommer det av at du reiser så mye? Noe i forbindelse med jobb?
Det er privat reising.

Jeg liker å reise, jeg prioriterer å reise og jeg er flink til å finne billige turer. :thumbup:

Skrevet (endret)
Jeg liker å reise, jeg prioriterer å reise og jeg er flink til å finne billige turer. :thumbup:

Kanskje du klarer å hjelpe meg med å finne billig fly fra beijing til shanghai eller hong kong i mars/april 10? ;)

Evt. noen tips.

edit: On topic: Til Praha i januar og Kina i påsken.

Endret av EB_Veyron
Skrevet

Tenker å ta en road trip gjennom sørlige- og midtre-Norge en gang om våren. Følge kystlinjen herfra mot vest, og oppover mot Trondheim. Blir nok en fin opplevelse.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvor i India skal du? Bestemor ville ha meg med til India i januar faktisk – men jeg måtte melde avbud pga. mye stress her hjemme. Utrolig fascinerende land, og jeg kommer garantert til å reise dit en gang. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nja, noe salg er det jo året rundt, men det er ventet et ekstra stort januarsalg grunnet finanskrisen, og en del butikker må få ut 2009-kolleksjonene, noe de sliter med - dermed ventet opptil 70 % rabatt, dvs bedre enn da jeg var der november 2008.

Endret av yvonne2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...