Gå til innhold

hvordan sletter man windows vista ?


Anbefalte innlegg

Hei.. vet ikke om det har blitt stilt dette spørsmålet før men, har delt hardisken min i 2 partisjoner: c: win xp prof og D: win vista ultimate.. Bruker forsåvidt bare xp, men måtte legge inn vista, for å teste den.. spørsmålet mitt er: hvordan man sletter vistaen på partisjon d:.. Jeg vet at hvis man for eks skal slette xpèn, så trykker man : Start-kontrollpanel-system-avansert-oppstart og gjenoppretting-innstillinger-standardoperativsystem-rediger-så sletter man den nederste

setningen ?? på vistaen finnes ikke rediger innstillingen..

takker for svar

Mvh Kentyboy :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. vet ikke om det har blitt stilt dette spørsmålet før men, har delt hardisken min i 2 partisjoner: c: win xp prof og D: win vista ultimate.. Bruker forsåvidt bare xp, men måtte legge inn vista, for å teste den.. spørsmålet mitt er: hvordan man sletter vistaen på partisjon d:.. Jeg vet at hvis man for eks skal slette xpèn, så trykker man : Start-kontrollpanel-system-avansert-oppstart og gjenoppretting-innstillinger-standardoperativsystem-rediger-så sletter man den nederste 

setningen ?? på vistaen finnes ikke rediger innstillingen..

takker for svar

Mvh Kentyboy  :blush:

8483697[/snapback]

 

Det lureste blir vel å logge inn i XP, formatere Vista-partisjonen, for så å gå inn i msconfig og slette valget for booting til vista :)

 

Kort fortalt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...