Gå til innhold

Dimmu Borgir live på sentrum scene 06.11.07


SlevenMek

Skal du på konserten?  

25 stemmer

  1. 1. JA! :D

    • Ja
      11
    • Nei
      13
  2. 2. Lyst til å være med på treff før konserten?

    • JA! SIGN ME UP
      7
    • Ja..men jeg er litt redd å trenger overtalelse
      3
    • Nei: jeg et kjedelig menneske som ikke gidder.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom nettop hjem fra konserten. Konserten var i seg selv dritrå, men var noen skuffelser.

 

Hvorfor i helvette var det stoler på galeriet? Blir jo ikke skikkelig steming når man må stå sprett.

Desutten var lyden ganske dårlig, eller rett og slett dårlig. Synd at Vortex heller ikke var i toppform, selvom han tok seg opp mot slutten.

 

Amon Amarth gjorde en kjempejobb vaffal !

 

Blir kult å se DVD-en.

 

Fikk forresten håndhilst på Vortex da Amon Amarth spilte : D Han sto oppe på galeriet og hørte på : p

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar

Jeg har ikek peiling på hva de gjorde der. Var flere rundt meg som spurte om de kunne låne korset mitt og slå de ned.. hehe. Vi var på nippet til å gjøre set selv og. Så mer ut som de var der for 'status' enn musikken. Bare synt de brukte opp plasser for ekte fan. jaja.

Herregud sånn plutselig bare begynnte de å hoppe oppå hverandre i en klynge og rulla nedover seter på andre.

 

Men det blir nok til at jeg kjøper en del skiver av Amor Amarth. De var overraskende bra.

Og for en Viking han vokalisten! :love: Er sånn en ekte mann skal se ut!

Lenke til kommentar
Var greit å ha stoler på starten vil jeg si..

Satt helt nedert på den øvre raden på høyre side på den venstre raden av de to.. Ble drit lei den gjengen som satt der og skrek masse dritt hele tiden. Og vakta turte jo nesten ikke si ifra til de engang..

 

Jeg så deg og korset ditt. Du sto rett til venstre for trappa der jeg stod :) Hyggelig å møte teletubbiekid også. Jeg synes ikke Dimmu gjorde det så bra som jeg hadde håpet på. De hadde et litt rart lydbilde og Vortex klarte ikke å komme opp på sitt beste før på slutten. Setlista var heller ikke perfekt. Synes faktisk at Amon var mye bedre.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ganske enkelt å forklare hvorfor du synes at Amon var bedre. Amon er bedre, og Dimmu skulle varmet opp for dem, ikke omvendt.

 

Haha, den støtter jeg faktisk! :D

 

Men konserten var konge den, men Amon var best. De hadde bedre lyd osv. Dimmu slo dem på sceneshow, men det var vell det eneste. Lyden deres var direkte dårlig til tider, hvertfall fra der jeg sto.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ganske enkelt å forklare hvorfor du synes at Amon var bedre. Amon er bedre, og Dimmu skulle varmet opp for dem, ikke omvendt.

Feil

 

Men er enig i at lyden til Dimmu var dårlig. Selve spillingen virket rimelig god, men der jeg sto klarte jeg sjeldent å skille mellom gitar og keyboard. Det ble bare en graut av lyd med litt vokal en gang i blandt. Kanskje lyden var bedre hos de eldre på gulvet? Anyone?

 

Men jeg er fornøyd, fett var det uansett. :)

Lenke til kommentar

Btw: Dette er det jeg tror de spilte på Sentrum Scene i går, i følge en kompis.

1. Intro

2. Progenies of the Great Apocalypse

3. Vredesbyrd

4. Puritania

5. Sympozium

6. The Serpentine Offering

7. The Chosen Legacy

8. The Sinister Awakening

9. A Succubus in Rapture

10. Fear and Wonder

11. Blessings Upon The Throne of Tyranny

12. Sorgens Kammer (del II)

13. The Insight and The Catharsis

14. The Sacrilegious Scorn

15. Grotesquery Conceiled (Within Measureless Magic)

16. Mourning Palace

17. The Fallen Arise (Outro)

 

EDIT: Faen, dobbel. >_<

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...