Gå til innhold

Dimmu Borgir live på sentrum scene 06.11.07


SlevenMek

Skal du på konserten?  

25 stemmer

  1. 1. JA! :D

    • Ja
      11
    • Nei
      13
  2. 2. Lyst til å være med på treff før konserten?

    • JA! SIGN ME UP
      7
    • Ja..men jeg er litt redd å trenger overtalelse
      3
    • Nei: jeg et kjedelig menneske som ikke gidder.
      14


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit ikke hvilken som blir nærmest. Oslo S eller nederst i Karl Johan. Oppvaminga starter 8, om vi da møter 6 eller no. Jeg trur ikke jeg skal ha pizza. Holder med en dyr Cola. Hyggelig om vi blir mange da.

b-real tok du 21-bussen mot Helsfyr på mandag?

haha, nei det gjorde jeg ikke. Bor nok i en helt annen del av landet så med mindre min storebror er på tur i Oslo (vi er veldig lik) så var det nok ikke meg du så :)

Lenke til kommentar

Oppvarming pleier tidligst å begynne 20:30. Det gjør de for å fylle opp med mest mulig folk. Det er alltid en drøss med folk som MÅ sitte på pub helt til siste sekund (og litt over) før de drar rævva si bortover.

 

Så kommer man når dørene åpner 18 eller 19, blir det leeeeenge å vente på betonggulvet.

 

Det slår ikke ventinga på Metallica i sommer, da jeg kom til valle hovin i 15-tida, og første bandet ikke gikk på før 19:30 ellerno.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor svartebørs er ulovlig. Det er jo ingen som taper på det (tror jeg). De som opprinnelig selger billettene får jo uansett de pengene billettene koster, han som selger svart får penger, og kjøperen får en billett. Vinn-vinn, alle fornøyde. Hvorfor er ikke det lov?

Lenke til kommentar

Er enig i svartebørsforbudet. Men når det gjelder denne konserten er det ikke svartebørproblemer i like stor grad som når store listepopartister skal opptre. Dimmu er riktignok blitt kommersielt, men ikke i den grad at svartebørs ville vært noe stort problem. Tror jeg. Men akkurat nå er jeg villig til å betale mye for n billett uansett! At jeg skulle være så treig med å bestille!

Lenke til kommentar

Lydsjekk pleier da strengt tatt være gjort på ettermiddagen lenge før dørene åpner.

Hvertfall på innendørs arenaer. Har aldri opplevd en full lydsjekk før en konsert..annet enn at en gitartekniker dukker opp på scena og klimprer et par noter for å sjekke at den fungerer. Men han har som regel headset på. Og så går publikum, som har stått stille i 2 timer og ventet, amok. Kos for teknikeren, nedtur for alle andre når han bare går igjen.

 

På Metallica på Valle Hovin var det trommelydsjekk et par timer før det startet, det husker jeg godt. Drønnet basstromme gjennom hele stadion.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Lydsjekk pleier da strengt tatt være gjort på ettermiddagen lenge før dørene åpner.

Hvertfall på innendørs arenaer. Har aldri opplevd en full lydsjekk før en konsert..annet enn at en gitartekniker dukker opp på scena og klimprer et par noter for å sjekke at den fungerer. Men han har som regel headset på. Og så går publikum, som har stått stille i 2 timer og ventet, amok. Kos for teknikeren, nedtur for alle andre når han bare går igjen.

 

På Metallica på Valle Hovin var det trommelydsjekk et par timer før det startet, det husker jeg godt. Drønnet basstromme gjennom hele stadion.

 

Hmm... Ok.. Etter mine erfaringer er det ofte de tar det rett før gitt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...