Landeplagen Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 som emnetittel sier 8470303[/snapback] Elasto Mania Oppfølger til Action Supercross. Elasto Mania
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Elastomania er jo utrolig morsomt. Last ned off. demo her!
Demantios Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Elastomania, utviklet i år 2000 av balasz rozha ellerno WR & stuff: www.moposite.com
j-- Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Wikipediaartikkel her Fantastisk spill. Men om du har noe du burde gjøre det neste halve året; ikke involver deg i elma!
Jakoozie Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Det er da ærlig talt ikke så sinnsykt bra. Men et greit tidsfordriv..
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Skrevet 2. mai 2007 Hadde det ikke vært for Elma og Runescape hadde jeg kjedet vette av meg gjennom INA timene på videregående. Gikk noen og 20 levler opp i Runescape, satte en del gode rekoder på Elma og fikk 6 i standpunkt og 6 i eksamenskarakter på INA. Takk gud for slike spill. Elastomania er en engel å ha når kjedelige timer med kjedelige fag begynner. Det er bare helt knall.
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 ELASTO MANIA ER ELSK! HUSKER JEG OG NOEN KOMPISER SATT OG SPILTE DET I FLERE TIMER.... NO LIFERS, I KNOW ^^
Bear^ Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 INA er et informasjonsteknologisk fag på videregående. Husker ikke hva det stor for, men du tar for deg web, access og Windows. Egentlig ganske piss kjedelig for dem som kan de tingene, men er en lett 6er i alle fall
Prusk Skrevet 3. mai 2007 Skrevet 3. mai 2007 INA 1 og 2 var ELMA, Skijump og senere tidlige betaversjoner av CS slagere som gjorde timene korte og greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå