Gå til innhold

Noen som truer meg pga en bok som er min


Djengo^^

Anbefalte innlegg

Man burde virkelig ikke samle innvandrere på samme sted, det skaper gjenger som ikke er villige til å integrere seg i det norske samfunnet. De vil heller leve med det de er vant til i stedet for å omstille seg til en ny og mer veloppdragen kultur. Dersom de kommer i flertall tar de styringen, men hvis de er i mindretall tør de ikke, og hvis de prøver seg får de smake sin egen medisin. :)

 

Og ja, jeg har førstehåndserfaring. Oppvokst med det gjengdritet.

 

Trådstarter: Hvor i landet er dette?

 

Jeg mener ikke at alle er idioter, bare så det er sagt. Finnes mange årleite også. Blir bare så vanvittig irritert når jeg hører om disse tilfellene, da jeg har vært ute for det samme selv flere ganger. Jeg har løst det med å ta igjen med samme mynt. Finn ut hvem i gjengen som er sjef, ta med deg fire-fem kompiser og gi han skikkelig juling. Da tør de ikke gjøre noe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Tee-zee: i arendal. dette er et prakteksempel på en "stereotyp-pakkis"

 

danilovic: jeg har alt tatt boka tilbake, jeg kan ikke gi han den tilbake når han krever det? det er jo helt wuzzete. tar heller en knyttneve i trynet enn å framstå som det der...

 

dessuten har jo jeg "loven" på min side i denne konflikten, men skakke regne med at de hjelper. vet ihvertfall at jeg ikke er bad i denne saken

Lenke til kommentar

Du har to måter å ordne det her på.

 

1. du anmelder fyren til politi (det er det mest fornuftige)

 

2. du tar med deg et par kompiser og ett balltre. ( resultatet blir enten at dere for grise bank, eller at dere for straff for legmesbeskadigelse og erstatningskrav på en gode 20.000,-)

 

Være tøff i trynet blir fort dyrt....

Lenke til kommentar
Typisk, du ser nesten aldri en nordmann gjøre det. :nei:

 

Hadde vært kult om vi kunne inføre et slags røde prikkersystem som man har på førerkort. Da tror jeg du og mange andre kunne leve i fred og uten bekymringer for sånt. :)

 

Er ikke rasist men hater oppførselen dems :hrm:

8470083[/snapback]

Det med at du aldri ser sånn oppførsel hos en nordmann tror jeg er det største pisspreiket jeg noensinne har hørt..

 

Uansett hvor du går finnes det rævhøl, en ting er utenlandske gjenger men det finnes da gjenger blant "nordmenn" også?

Endret av Golito
Lenke til kommentar
Typisk, du ser nesten aldri en nordmann gjøre det. :nei:

 

Hadde vært kult om vi kunne inføre et slags røde prikkersystem som man har på førerkort. Da tror jeg du og mange andre kunne leve i fred og uten bekymringer for sånt. :)

 

Er ikke rasist men hater oppførselen dems :hrm:

8470083[/snapback]

Det med at du aldri ser sånn oppførsel hos en nordmann tror jeg er det største pisspreiket jeg noensinne har hørt..

 

Uansett hvor du går finnes det rævhøl, en ting er utenlandske gjenger men det finnes da gjenger blant "nordmenn" også?

8473219[/snapback]

Jeg gjentar meg selv, "Du ser NESTEN aldri en nordmann gjøre det"

Lenke til kommentar

Nå er ikke Arendal det mest befruktede området på utlendinger, så det kunne like gjerne ha vært en nordmann. Diskusjonen rundt innvandrere og kriminalitet kan diskuteres i så og si all evighet, men det tar vi ikke i denne tråden.

 

Trådstarter: En siste utvei kan jo være og gi vedkommende en kopi av boken, eventuelt et slag over kjeften.

Lenke til kommentar
Kan hende han føler seg mer truet om oppholdstillatelsen blir inndratt...

8469938[/snapback]

Som om det skjer her.

8469969[/snapback]

Det er ihvertfall verdt en sjanse, er det ikke?

8469995[/snapback]

I norge med sosialistisk regjering? Nei, er du gal! Men anmeld det likevel, eller si ifra til skoleledelsen. De burde reagere og i verste(beste) fall utvise jævelen.

Lenke til kommentar
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

8470850[/snapback]

 

Jeg vil ha PC-en din. Den er min.

 

Noen skarve tusenlapper bare. Liten fittebagatell.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

8470850[/snapback]

Jeg hadde aldri gitt fra meg en dritt til en pækkis som trur han er gærn. Eller noen andre i det hele tatt

Lenke til kommentar

Problemet er at om du gir den fra deg så skjønner han at han kan utnytte deg, han kan komme tilbake å prøve å tvinge fra deg flere ting, det kan du ikke la skje, om du sier ifra til politiet eller skolen og får grisejuling etterpå så kommer han til å skjønne at dette blir et problem om han gjør det flere ganger :)

 

Dessuten tør han ikke å gjøre deg noe om du blander skolen eller politiet inn i saken ;)

edit: han burde ihvertfall ikke det

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

8470850[/snapback]

 

Jeg vil ha PC-en din. Den er min.

 

Noen skarve tusenlapper bare. Liten fittebagatell.

8474145[/snapback]

Ja, kom og stjel den, da.

 

Forskjell på hundrelapper og tusenlapper, forresten.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

8470850[/snapback]

 

Latterlig innlegg, rett og slett. Stress er en del av livet, med mindre en er narkoman eller lider av spillegalskap.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress.

 

Daniel :)

8468604[/snapback]

Feiler det deg a?

 

Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok.

8469209[/snapback]

Hva feiler det deg 'a? Det er jo bare en liten fittebagatell som omhandler verdier til 300 spenn. Prinsippsaker er ikke alltid et gode, da det som oftest medfører mye stress. Det er lov å drite i ting også.

 

Daniel :)

8470850[/snapback]

 

Jeg vil ha PC-en din. Den er min.

 

Noen skarve tusenlapper bare. Liten fittebagatell.

8474145[/snapback]

Ja, kom og stjel den, da.

 

Forskjell på hundrelapper og tusenlapper, forresten.

 

Daniel :)

8474791[/snapback]

 

 

Hva om han etterhvert tar alle bøkene dine?

Nei, det er kanskje bare snakk om 300kr*12 = 3600kr + en casio/texas kalkulator for 900... ikke mye det, for noen.

Hvorfor skal du gi vekk ting til en som ikke fortjener det, da kunne du heller donert til Redd Barna eller Lege uten grenser.

Lenke til kommentar

Denne tråden er dømt til å spore av, da det til stadighet blir dratt frem opprinnelsen til dette tjuvpakket. Om trådstarter ønsker kan ha opprette en ny tråd, hvor det ikke blirdratt frem hvor denne personen er på. Det vil heller ikke bli godtatt at det legges ut hvilken skole og klasse dere går i, da det ikke er tillatt å henge ut noen her på forumet.

 

Eventuell beklagelse på moderering tas på [email protected] og skal ikke kommenteres andre steder på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...