Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på.

 

Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd :dribble:

 

Dette blir bra, mr.SS!

 

Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da :ermm:

 

Gleder meg hvertfall! :thumbup:

8447336[/snapback]

 

Hva? Kort?

8447727[/snapback]

Kort? Som i adgangskort? :dontgetit:

8447845[/snapback]

 

Er snakk om det, men er ikke helt bestemt (som det meste andre der).

Dårlig informajson, dårlig planlegging - hele første året blir et prøve-feile-år, med størst vekt på å feile. Hurra..........

Lenke til kommentar
Var oppom Ajerhallen på en fantastisk lang politisk debatt i dag.

La oss begynne å koble opp lydanlegget fem minutter etter at debatten skulle ha begynt :wallbash:

Går forresten VK2 Servicelektronikk her nede på Ankern.

8451514[/snapback]

 

Jeg var på andre runden, ganske bra debatt da hvertfall..

Lenke til kommentar

Det varte vel til halv omtrent, men du gikk ikke glipp av mye ;) Eneste at FRU politikeren under strekte godene han hadde på lager med å trekke inn en sammenligning iform av Ole Brumm :wee:

 

Sier kanskje litt om seriøsiteten.. :nei:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang..

 

Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller?

Lenke til kommentar
Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang..

 

Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller?

8453298[/snapback]

Kan ikke is meg uenig. Sosialistdamene snakka hele tiden, og de mista troverdighet for hvert ord de sa :closedeyes:

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Han FRU mannen åpnet alltid med å si: "jaada".

Må si meg enig med White her, det var ihvertfall han jeg gliste mest av. Men han hadde kanskje også de beste kortene (les: politikk) på bordet for å appellere mest mulig til ungdom, også. Så for meg ut som han brukte det for alt det var verdt.

Lenke til kommentar
Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang..

 

Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller?

8453298[/snapback]

 

Ja, morsom han.

Men når de politiske standpunktene var like underholdene som spøkene så sier det litt... FRP og FPU er litt ekstremt latterlige på en del ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...