Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på KATTA/innbyggere i Hamar!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir spennende å se om den nye skolen fungerer slik de håper på.

 

Har gått PC-klasse her i to år, og det skal bli spennende å se hvordan de legger opp dette på den nye skolen. Jeg veit at meidaklasser osv for sinnsyke midler til både film og foto, og ikke minst lyd. Eget studio til redigering av film og lyd :dribble:

 

Dette blir bra, mr.SS!

 

Blir rart å måtte benytte kort og slikt for å i det hele tatt komme inn på denne skolen da :ermm:

 

Gleder meg hvertfall! :thumbup:

8447336[/snapback]

 

Hva? Kort?

8447727[/snapback]

Kort? Som i adgangskort? :dontgetit:

8447845[/snapback]

 

Er snakk om det, men er ikke helt bestemt (som det meste andre der).

Dårlig informajson, dårlig planlegging - hele første året blir et prøve-feile-år, med størst vekt på å feile. Hurra..........

8450140[/snapback]

Haha, dummeste jeg har hørt:P

Lenke til kommentar
Er kanskje på tide at jeg og inn i debatten her, nå som den er så godt i gang..

 

Når det gjelder debatten i dag så var det uten tvil FRP som var de beste (selv om ikke politikken nødvendigvis er like god..) Jeg regner med at både mr. SS og Nesset er med på at han tok for seg noe jævlig, og hadde de fleste gullkornene der i dag, eller?

8453298[/snapback]

Ja det synes jeg da virkelig at er på tide, hehe :thumbup:

 

Utrolig dumt at jeg ikke fikk vært der på den debatten i år. Var utrolig bra i fjord også husker jeg. Gull og høre at FRP tok for seg, mener å huske at de gjorde det i fjord også. Jeg tror også at FRP har en del politikk og ting som de lover som de ikke kan få gjennomført hvis de kommer til makten, men jeg tror da at de kan fp gjennomført noe, og det hadde fortsatt vært 10 ganger bedre enn den dri**en vi har nå, hehe :cool:

Lenke til kommentar
Det er helt sanne ord det du sier nå, Røgden.. Du som har vært i usa et år nå kommer nok til å bli skuffa over å se hvordan det landet her kjøres rett i grøfta av ukompetente folk.

8480349[/snapback]

Haha!

 

White, jeg veit du er høyre altså, men jeg visste ikke at du var høyre :tease:

 

Milt

Lenke til kommentar
Det er helt sanne ord det du sier nå, Røgden.. Du som har vært i usa et år nå kommer nok til å bli skuffa over å se hvordan det landet her kjøres rett i grøfta av ukompetente folk.

 

Har forresten fått sett de berømte bildene dine fra sigurd nå :) Mye bra der ;)

8480349[/snapback]

 

Har de rukket å gjort såå mye galt, egentlig?

Uansett blir folk lei, og motsatt regjering neste gang - får håpe de klarer å opprettholde popularitet.

Lenke til kommentar
Det er helt sanne ord det du sier nå, Røgden.. Du som har vært i usa et år nå kommer nok til å bli skuffa over å se hvordan det landet her kjøres rett i grøfta av ukompetente folk.

 

Har forresten fått sett de berømte bildene dine fra sigurd nå :) Mye bra der ;)

8480349[/snapback]

Ja skjønner. Skjønte at det bare kunne gå en vei når noe sånne tullefolk kommer til styringa, hehe. Ja riktig, føler nesten at jeg burde bli her nå jeg:P Neida, kommer nok hjem jeg selv om hele landet blir kjørt i grøfta av det du kaller "ukompetente folk" :thumbup: .

 

Gull at du har sett på bildene da og at du likte dem :!: Ja turen til NY var helt toppers synes jeg. Var deilig å se igjen familien også :) . Men nå kan jeg rett og slett ikke vente til å komme hjem til fedrelandet Norge, teller ned dagene her nå, hehe.

Lenke til kommentar
Hva synes du om brukernavnet og bildet mitt da mr_white? Var Mr.SS som fant på brukernavet og sendte meg bildet, hehe :!: .

8482329[/snapback]

Kult nick og bilde! Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som var mannen som skjulte seg bak nicket, for å si det sånn ;) Man tar aldri feil av deg Røgden :thumbup:

 

Og til de som synes jeg er plasert for langt til høyre; jeg har enda ikke vist mitt sanne jeg..

Lenke til kommentar
Hva synes du om brukernavnet og bildet mitt da mr_white? Var Mr.SS som fant på brukernavet og sendte meg bildet, hehe :!: .

8482329[/snapback]

Kult nick og bilde! Det var ihvertfall ingen tvil om hvem som var mannen som skjulte seg bak nicket, for å si det sånn ;) Man tar aldri feil av deg Røgden :thumbup:

 

Og til de som synes jeg er plasert for langt til høyre; jeg har enda ikke vist mitt sanne jeg..

8485921[/snapback]

Det er gull;) Haha, kanskje ikke:P Hehe :!:

 

Hehe. Det er bra Vold. For min del så kan du plassere deg så langt til høyre du kommer :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...