Gå til innhold

Trailer: Clive Barker's Jericho #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... En sykelig pervers fremtoning med heller laber voice-box stemme. Babe med latterlig frisyre spiddet på grusom måte. Harry overmuskuløse menn med sint uttrykk og sår rumpe etter gangen å dømme. Tja, jeg vet ikke helt. Det skal litt mer til enn to halvfete grafikkdemoer for å overbevise meg.

 

Skummelt, tja.

Blodharry, ja.

Lenke til kommentar
Hmm... En sykelig pervers fremtoning med heller laber voice-box stemme. Babe med latterlig frisyre spiddet på grusom måte. Harry overmuskuløse menn med sint uttrykk og sår rumpe etter gangen å dømme. Tja, jeg vet ikke helt. Det skal litt mer til enn to halvfete grafikkdemoer for å overbevise meg.

 

Skummelt, tja.

Blodharry, ja.

 

Kvasir alarm kvasir alarm.

 

Hvorfor du overhodet da først gidder å se på en harry video (du burdet fått flere signaler om det alleredet før du trykket på linken) for så å kommentere den på et forum er meg en gåte.

 

Seff er det harry, seff blir det latterlig om du plukker det fra hverandre på din måte. Eller! du kan ta det som de fleste andre som hjerneløs harry underholdning.

 

Skal du mate kvasir hjernen din må du nokk starte å trykke på andre linker serru :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Hmm... En sykelig pervers fremtoning med heller laber voice-box stemme. Babe med latterlig frisyre spiddet på grusom måte. Harry overmuskuløse menn med sint uttrykk og sår rumpe etter gangen å dømme. Tja, jeg vet ikke helt. Det skal litt mer til enn to halvfete grafikkdemoer for å overbevise meg.

 

Skummelt, tja.

Blodharry, ja.

 

Kvasir alarm kvasir alarm.

 

Hvorfor du overhodet da først gidder å se på en harry video (du burdet fått flere signaler om det alleredet før du trykket på linken) for så å kommentere den på et forum er meg en gåte.

 

Seff er det harry, seff blir det latterlig om du plukker det fra hverandre på din måte. Eller! du kan ta det som de fleste andre som hjerneløs harry underholdning.

 

Skal du mate kvasir hjernen din må du nokk starte å trykke på andre linker serru :)

8444975[/snapback]

 

Jeg liker Clive Barker. Jeg var derfor interessert i traileren. Jeg kritiserte den fordi jeg ikke ble særlig imponert. Det er bare en glorete teknologidemo. Det er mulig spillet blir bra, men, som jeg sa, det skal litt mer til for å overbevise meg.

 

Du, derimot, går til personangrep på meg. Drittslenging imponerer meg heller ikke.

Lenke til kommentar
....Hva får deg til å tro at det var en ingame video?

8448772[/snapback]

 

1. Dersom det ikke er en ingame video så er det vel ihvertfall ikke noe å bli gira over. En CG-snutt sier jo ingenting om spillet i det hele tatt.

 

2. Dagens maskinvare er mer en kapabel til å lage grafikk man ser i denne snutten i sanntid. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er vel ganske vanskelig å være uenig i at karakterene i traileren var blodharrye?

8449972[/snapback]

 

Jeg synes de var dritkule, dette er jo langt i framtiden. Skulle folk ha bustete hår og gå i rosa t-skjorter som 99% av Oslo folk gjør for å tilfredstille deg ?

:w00t:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...