Gå til innhold

Nye DX10 shots (Crysis, AoC, Hellgate London)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så pent ut, av spillene så er vel egentlig Crysis lavest på listen. Pen grafikk men ellers er det lite jeg har hørt om spillet som frister meg noe særlig :p

8423924[/snapback]

Heh, jeg kommer til å bruke mange timer med å ødelegge vegatasjonene i Crysis. Blir som å kutte gress i Zelda. I Wind Waker gjorde jeg det hele tiden :)

8424068[/snapback]

 

Har hage så kutte gress er noe jeg gjør nok av enten jeg vil eller ikke ^^ Men tja, skal nok prøve Crysis og ja. Er jo så stort osv, håper bare pc'n drar det.

Lenke til kommentar
Hvem gleder seg vel ikke til det!?

8423442[/snapback]

jeg

8423835[/snapback]

 

Men det er vel fordi du ikke kan spille det? For dårlig pc?

8423851[/snapback]

 

Kansje noe med att du må punge ut mer enn 14000kr for å spille det på middel grafikk :p

Fant ut at viss du skal kjøre det på highest må du ha minst ett skjermkort til 3000kr til 7000kr og trenger ikke bare ett skjermkort for att pcen skal fungere, 2GB ram Windows Vista, DX10 og mer, ser for meg en sum til 20000kr eller mer, blir litt dyrt å punge ut det for ett spill som blir lasta ned og piratkopiert noe som jeg synes er grufullt

 

Mye bedre å ha spillet i egne hender :p

Lenke til kommentar
Fant ut at viss du skal kjøre det på highest må du ha minst:

1. ett skjermkort til 3000kr til 7000kr og trenger ikke bare ett skjermkort for att pcen skal fungere,

2. 2GB ram

3. Windows Vista,

4. DX10 og mer,

1. Greit nok, men man får skjermkort til ca 2500 som er meget gode DX10 kort!

2. Ikke veldig dyrt, men det koster som alt annet ja.

3. Verste pengesluket på denne siden av Jesus sin fødsel.

4. Dette er gratis/følger med Vista, så ingen vits i å betale mer for det :p

ser for meg en sum til 20000kr eller mer,

Hvis det folk sier om System Req's burde dette holde ;) Ikke noe til 20k

blir litt dyrt å punge ut det for ett spill som blir lasta ned og piratkopiert noe som jeg synes er grufullt

 

Mye bedre å ha spillet i egne hender :p

Men hvis du skal ha spilelt i egne hender, hva faan har piratkopiering med prisen på PC'en og gjøre?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Fant ut at viss du skal kjøre det på highest må du ha minst:

1. ett skjermkort til 3000kr til 7000kr og trenger ikke bare ett skjermkort for att pcen skal fungere,

2. 2GB ram

3. Windows Vista,

4. DX10 og mer,

1. Greit nok, men man får skjermkort til ca 2500 som er meget gode DX10 kort!

2. Ikke veldig dyrt, men det koster som alt annet ja.

3. Verste pengesluket på denne siden av Jesus sin fødsel.

4. Dette er gratis/følger med Vista, så ingen vits i å betale mer for det :p

ser for meg en sum til 20000kr eller mer,

Hvis det folk sier om System Req's burde dette holde ;) Ikke noe til 20k

blir litt dyrt å punge ut det for ett spill som blir lasta ned og piratkopiert noe som jeg synes er grufullt

 

Mye bedre å ha spillet i egne hender :p

Men hvis du skal ha spilelt i egne hender, hva faan har piratkopiering med prisen på PC'en og gjøre?

8424513[/snapback]

 

Viss man har en pc som kjører det høyeste, selvfølgeligt er det best å ha spillet på cd og cover til odel og eie da. Det var det jeg mente

 

Det du reffererte til den siden er det beste så finnes pr.idag med skjermkort osv?

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det du reffererte til den siden er det beste så finnes pr.idag med skjermkort osv?

Nei, det var bare en liste jeg heiv sammen på 2 min for å vise at for å kjøre spillet fint trenger man ikek PC til 20k ;)

Men hvis de spekulasjonene i hva Crysis vil trekke stemmer vil det der kjøre det glatt.

Lenke til kommentar

Har sittet med hardware siden jul som takler Crysis. Utrolig irritabelt å sitte med DX 10 skjermkort og ikke ha noe som helst å spille.

Før hadde jeg 7900GTX og var ingenting som stresset det heller, så håper Crysis greier å få pcen min til å rødme litt ihvertfall.

Lenke til kommentar

crysis......PCn min :cry:

Kan bare drømme om å kjøre det med grei grafikk med PCn jeg har nå. Får se om en 5 års tid :)

 

edit: Hellgate skuffet veldig. Teksurene på den edderkoppen eller hva det er ser ut som noe hentet fra anarchy online. Blir lei meg hvis de ikke gjør noe mer med grafikken

 

Det siste bildet av Conan ser knall ut, men ikke i nærheten av det crysis har å vise fram.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Har sittet med hardware siden jul som takler Crysis. Utrolig irritabelt å sitte med DX 10 skjermkort og ikke ha noe som helst å spille.

Før hadde jeg 7900GTX og var ingenting som stresset det heller, så håper Crysis greier å få pcen min til å rødme litt ihvertfall.

8425178[/snapback]

 

Test Supreme Commander med 7 motstandere på 80x80km map med 1000 unit cap med all candy på fullt, jeg måtte slå på støtte for 3GB+ swap for å få det til. Tror dette vil stresse alle maskiner i dag.

 

QX6700, 2GB ram, 8800GTS klarer det, men har ikke akkurat høy fps

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar
Hvem gleder seg vel ikke til det!?

8423442[/snapback]

jeg

8423835[/snapback]

 

Men det er vel fordi du ikke kan spille det? For dårlig pc?

8423851[/snapback]

Det med for dårlig PC er nok bare ca. 10% av grunnen.

 

Tingen er det at jeg ikke bryr meg litt engang om sånne fantasispill..

FarCry var greit, jeg spilte det helt til jeg møtte på et monster.

5 min senere var det sletta fra harddisken.

 

Hadde jo selvfølgelig vært kjekt å hatt en super-pc å fått testa grafikken og fysikken litt, men selve spillet (gameplayet) er totalt uinteresant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...