Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry Mac!

Vi dreit oss ut, Jørgen. :p

Men 3dMark01 takler jo ikke DirectX 9? Hvordan kan dere kjøre det da?

 

Jeg har aldri hatrt problemer med å kjøre 3dmark01 med DX9 .. har gjort det på GeForce4 Ti, Radeon 9500, 9700 og 9800. Ikke noe problem. Jeg bruker 3dmark01 build330.

 

Vet mange har hatt problemer, men det skal finnes en patch har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på poengberegningen på 3DM 2001 og 3DM 2001SE? Noe alla det samme? :-? Får bare 6000 på 3DM 2001 med Xp@2200MHz og GF3 Ti200@200/475. Fikk ikke mer enn når jeg hadde dårligere CPU og mindre ram, så regner med det kun er GPU som begrenser det hele her... :( Hva har andre med liknende maskin fått?

Lenke til kommentar
http://service.futuremark.com/compare?2k1=7083706

er ok. har som mål å slå Snekker'n

 

Da er vi to.. men jeg gjør det så ikke forumrekorden ikke skal innehas av et Intel system :p

 

 

He he , at forumsrekorden ikke skal innehas av et Intelsystem er godt mulig, men å slå meg blir verre :wink: sier ikke mere ennu :wink: :wink:

 

Jasså.. kjøpt deg A64 ?

 

Bare jeg kommer litt videre i jobben, og slipper praksisplass med luselønn så blir det nok andre boller her også. Men frem til lønnen blir litt mer normal så må jeg nok ta til takke med å kjøpe billige komponenter.

 

Jeg kan love deg at du skal møte motstand etterhvert ;)

Lenke til kommentar
http://service.futuremark.com/compare?2k1=7083706

er ok. har som mål å slå Snekker'n

 

Da er vi to.. men jeg gjør det så ikke forumrekorden ikke skal innehas av et Intel system :p

 

 

He he , at forumsrekorden ikke skal innehas av et Intelsystem er godt mulig, men å slå meg blir verre :wink: sier ikke mere ennu :wink: :wink:

 

Jasså.. kjøpt deg A64 ?

 

Bare jeg kommer litt videre i jobben, og slipper praksisplass med luselønn så blir det nok andre boller her også. Men frem til lønnen blir litt mer normal så må jeg nok ta til takke med å kjøpe billige komponenter.

 

Jeg kan love deg at du skal møte motstand etterhvert ;)

 

Nei den er det for tidlig å satse på, venter til det blir mer fart på FX så får vi se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...