Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kan vel hive meg med jeg og :)

får ca 10480 3dmarks med et connect3d radeon 9500Pro, er dette lite?

resten av systemet er

xp2000+@1750mhz

512mb @280mhz

asus a7s333

 

fikk 2036 med mitt gamle gf2mx200 :D

 

må vel si at den nye scoren er etter at jeg bare plukka ut gf2mx'en, og smekka i radeon'en, og installerte cataclyst 3.1 driverene plain.

 

trenger vel kanskje en formatering

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En del bra score ja. jeg derimot har en Duron 800@1036 512MB TwinMos (PC2100) ram og G4Ti4200 128Mb har tynet 7000 Marks. synes det er bra nok jeg. Venter på en Barton 2500+.

 

Ja... hadde jeg bare hatt det grafikkortet der. Får jo samme score som deg jeg med et 2 år eldre grafikkort.

Lenke til kommentar
Vi kan ikke la en svenske ha høyest poengsum her, kan vi? :o :D

 

20741 poeng :woot: :

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6432389

 

Radeon 9700 Pro

core 470MHz :o

memory 770MHz

Jag ska byta processor nästa vecka och då hoppas jag på lite bättre 3dmarkpoäng förhoppningsvis över 21000

 

Tror du har for mye penger :D ... men hvis du har tenkt å selge 1700+' din, ta kontakt... :) (e-mail i profil).

Lenke til kommentar

Jeg brukte variable motstander på 20.000 ohm på både Vcore- og Vmem-modden. De nøyaktige verdiene er jeg ikke helt sikker på.

 

Hvis du bruker multimeter er det enkelt å sjekke spenningen over både core og minne. Til slutt havnet jeg på 1,85V core og 3,30V minne. Begge verdiene er altfor høye.

 

Jeg tviler på at skjermkortet overlever så veldig lenge med disse verdiene, men det gjør ikke noe. :D

Jeg skal selge maskinen om et par måneder fordi jeg skal inn i garden et år. :woot:

 

Den "svenske anda" her på forumet ender nok opp med å være i ledelsen på ytelsesfronten i et helt år, hvis ingen andre gidder å prøve å slå han da. Men han er der bare et år... :D

 

Her er en grei link til diverse voltmodding hvis du kjeder deg en dag...

Lenke til kommentar
Jeg brukte variable motstander på 20.000 ohm på både Vcore- og Vmem-modden. De nøyaktige verdiene er jeg ikke helt sikker på.

 

Hvis du bruker multimeter er det enkelt å sjekke spenningen over både core og minne. Til slutt havnet jeg på 1,85V core og 3,30V minne. Begge verdiene er altfor høye.

 

Jeg tviler på at skjermkortet overlever så veldig lenge med disse verdiene, men det gjør ikke noe. :D  

Jeg skal selge maskinen om et par måneder fordi jeg skal inn i garden et år.  :woot:  

 

Den "svenske anda" her på forumet ender nok opp med å være i ledelsen på ytelsesfronten i et helt år, hvis ingen andre gidder å prøve å slå han da. Men han er der bare et år... :D  

 

Her er en grei link til diverse voltmodding hvis du kjeder deg en dag...

 

Det jeg egentlig ville vite var hvilken verdi du hadde får å få 3.00V som du skriver i 3DMark2001 urlen din? Ikke en masse piss!

Skal voltmodde et 9700PRO, med 2.7 kohm på core. Dette gir da 1.75V. Vil voltmodde minne også, men uten ekstra kjøling bør en ikke over 3.00V. Kan du ikke bare skru spenningen ned til 3.00V, ta ut potmeteret å måle verdien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...