Gå til innhold

Verdens største IDIOT (bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Luke Lovegroove, gidd å kun linke.. Hva med å skrive referat av hele historien?

8411673[/snapback]

 

Gidd å ikke trykke på en link...

 

 

 

He's Mark Zuckerberg, co-founder of social networking site Facebook. The new issue of Fast Company magazine says Silicon Valley was abuzz after Zuckerberg, 22, "blew a golden opportunity last year when they passed up linking their Web 2.0 start-up Facebook with a big media giant.''

 

Here's more: "When Mark Zuckerberg showed up in Palo Alto three years ago, he had no car, no house, and no job. Today, he's at the helm of a smokin'-hot social-networking site, Facebook, and turning down billion-dollar offers. Can this kid be for real?"

 

Also in the May issue, heading to newsstands now:

 

* iPhone alternatives: The Apple iPhone is set to hit stores this summer. For those who can’t wait or are reluctant to shell out $500 to $600, the magazine provides a feature-by-feature breakdown of the new iPhone -– and compares it to "six competitors that already offer visual voice mail, desktop-style Internet, and similar features,'' the magazine says.

 

* Making piracy profitable: Are lawyers the only solution to the pending $1 billion copyright infringement lawsuit filed by Viacom against YouTube? Fast Company reports on "an emerging strategy that co-opts video pirates to spread media virally for the owner’s profit. The new plan is tied to high-powered search technology that lets people find videos that contain specific words — and could oblige them to watch an ad before they get to the video."

Lenke til kommentar
I don't see teh funneh!

8411661[/snapback]

Han må vel tjene godt med penger på siden alikvel.

8411980[/snapback]

One billion dollar er vel 1.000.000.000$ right? Det er 6 MILLIARDER norske kroner. Tviler på han tjener en brøkdel av det. Uansett kunne han sikkert ha beholdt en jobb i firmaet etter han solgte det.

 

Tydeligvis bare jeg som syns han er en idiot. haha. Ok smart som fanken for å ha funnet opp skiten, men idiot for å IKKE selge (for de som ikke er helt med).

Lenke til kommentar
6 miliarder da...12 milliarder i dag?

8412154[/snapback]

Hæ?

 

---

 

Men 6 mrd er jo nok penger til at han bare kan selge driten, putte pengene i banken, og leve på rentene han får av banken resten av livet.

8421006[/snapback]

 

M.t.p. at Facebook er mer populært i dag enn det var 1 år siden, kunne han sikkert solgt det for enda mer penger i dag...

Lenke til kommentar

Vel, trur ikkje eg ser humoren i det på samme måte som trådstartar gjer, men eg synst det er morosamt for det. Tenk på kor mykje is i magen den karen må ha. Eg kjenner mange som snakkar om Facebook som ei døgnfluge, at det snart kjem til å ta slutt. Skal ikkje prøve å seie at det er dette eg trur kjem til å skje, men uansett må ein jo vite at det er ein risiko for at det kjem til å skje (at det berre fell i verdi som ein stein)

 

Morosamt å sjå ein 22-åring med so mykje is i magen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Facebook er et online community bygt opp på samme måte som Nettby, Blink osv. men har et mye større preg av voksenhet. Blink og Nettby har et fokus på sjekking, dating med et dryss fjortis. Facebook er gjerne der du finner gamle venner og bekjente og deler f.eks feriebildene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...