Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

23 år - for tidlig å gifte seg?


Anbefalte innlegg

En yngre kamerat (23 år) har bestemt seg for å gifte seg. De har vært sammen i 8 mnd. Er det for tidlig?

 

Fyren er for øvrig kristen, og jeg har spurt han om det er for å kunne pule dama at han vil gifte seg. Men han svarer at nei, det er fordi det er vanlig i familien hans, og at det føles riktig. Han føler seg veldig sikker på at dama er den rette.

 

Hva mener dere, bør man kule'n litt lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En yngre kamerat (23 år) har bestemt seg for å gifte seg. De har vært sammen i 8 mnd. Er det for tidlig?

 

Fyren er for øvrig kristen, og jeg har spurt han om det er for å kunne pule dama at han vil gifte seg. Men han svarer at nei, det er fordi det er vanlig i familien hans, og at det føles riktig. Han føler seg veldig sikker på at dama er den rette.

 

Hva mener dere, bør man kule'n litt lenger?

8400441[/snapback]

Først vil jeg bare si, fin avatar du har. :!:

 

Man har ikke lært seg å kjenne på 8 mnd, det er ihvertfall en ting som er sikkert. Sjangsen er stor for at dem vil finne sider ved hverandre som kan gjøre det verre senere.

 

Ja det er for tidlig. :ph34r:

Lenke til kommentar
Han gifter seg akkurat når han, og kona, selv vil.

8400468[/snapback]

 

Enig der. Dette er strengt tatt en personlig sak, om de føler seg klare for det er det deres sak.

8400900[/snapback]

Det ER deres sak uansett hva trådstarter sier, vi kan kun komme med meninger. Vi kan jo likevel aldri komme med meninger som er gjeldende. :thumbup:

Lenke til kommentar
Man har ikke lært seg å kjenne på 8 mnd, det er ihvertfall en ting som er sikkert. Sjangsen er stor for at dem vil finne sider ved hverandre som kan gjøre det verre senere.

8400896[/snapback]

Enig i den.

 

Det virker som om alle tror at Drillo skal påvirke kameraten til å ikke gifte seg. Vel, kanskje han bare vil høre hva forumbrukerne synes om saken, uten at man nødvendigvis skriver et innlegg hvor man kun kommenterer at det er deres sak, og at han ikke skal blande seg.

Redigert: Det ble vel noe av det samme som Databamse skrev rett før meg.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Jeg reagerer heller på at de har vært sammen i så kort tid, enn at de er 23 år.

 

8 mnd er ikke spes. lenge. Men for all del, vet om folk som ble gift etter 6 mnd og holder sammen 20 år etter.

8401200[/snapback]

Enig, 23 er for så vidt ikkje noko dum alder å gifte seg i, men 8 månader var litt kort tid. Viktig å la forholdet utvikle seg, eit ekteskap er ikkje noko ein bør skunde seg med.

 

Når det er sagt kjenner eg ikkje desse personane og for alt eg veit kan dei leve eit godt og langt liv i lag.

 

Noko regel finnes ikkje, men eg synest det var litt tidleg i forholdet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...