Gå til innhold

Bluetooth Multimedia keyboard ?


Anbefalte innlegg

Prøver febrilsk å finne et bluetooth keyboard med en decent mus løsning. Jeg har nettverk hjemme der pcen står noen meter unna LCD tven og jeg ønsker da å bruke noe trådløs kommunikasjon med pcen..

 

Noen her som anbefaler noe bra keyboard.. jeg finner ingenting! :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech diNovo Edge :thumbup:

 

Har tuch basert volumkontrol og mange programerbare taster, den har også en liten tuchmus på siden, så du slipper å ta med deg musen om du skal styre dataen fra f.eks. senga eller godstolen :p Det er et lavprofil tastatur og det bråker ikke om du ikke trykker veldeig hart :p

 

Eneste minus er at det er dyrt og det mangler num lock :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Logitech diNovo Edge  :thumbup:

 

Har tuch basert volumkontrol og mange programerbare taster, den har også en liten tuchmus på siden, så du slipper å ta med deg musen om du skal styre dataen fra f.eks. senga eller godstolen :p Det er et lavprofil tastatur og det bråker ikke om du ikke trykker veldeig hart  :p

 

Eneste minus er at det er dyrt og det mangler num lock :nei:

8403512[/snapback]

 

 

funker mustouch saken greit ? Og hva skal du med numlock egentlig ?

Endret av 029kid
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Logitech diNovo Edge  :thumbup:

 

Har tuch basert volumkontrol og mange programerbare taster, den har også en liten tuchmus på siden, så du slipper å ta med deg musen om du skal styre dataen fra f.eks. senga eller godstolen :p Det er et lavprofil tastatur og det bråker ikke om du ikke trykker veldeig hart  :p

 

Eneste minus er at det er dyrt og det mangler num lock :nei:

8403512[/snapback]

 

 

funker mustouch saken greit ? Og hva skal du med numlock egentlig ?

8479171[/snapback]

 

Jeg har selv dette tastaturet og synes det er veldig behagelig å bruke. Desverre så må jeg si at moustouchen er litt klønete å bruke, men det blir en vane. Før jeg kjøpte Edge hadde jeg det andre Dinovo tastaturet der numlocken fulgte med som en egen kontroll og jeg kan si at jeg har aldri har brukt den eller savnet den. Hvis du absoult vil ha numlock og et bra tastatur, så vil jeg foreslå Logitech Dinovo. Hadde forgjengeren til dette tastaturet og var veldig fornøyd. Etter 3 år var det desverre slutt siden det ikke var så smart å ha det på stuebordet mens man har fest hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...