Gå til innhold

Adobe Media Player slippes i dag


Anbefalte innlegg

For those that LOVE quality!

 

Video

Haali Media Splitter > http://haali.cs.msu.ru/mkv/

CoreAVC > http://coreavc.corecodec.org/

AC3Filter > http://ac3filter.net

Also latest Media player classic "MPC" and VSFilter for subs

ffdshow_rev392_20061015_clsid

Nvidia Pure Video ( DVD& HDTV Mpeg2 transport stream)

( hmm...QT & Real Alternative:-()

 

Audio

Winamp.Pro.v5.12 + iPod_Support_v2_02p01

flac112a & Lame codec + http://www.exactaudiocopy.de/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med denne mediaplayeren. Skal den konkurrere med VLC eller er det bare et konsept?

8395146[/snapback]

 

Heller en konkurrent til Windows Media Player og iTunes vil jeg tro (evt. amaroK :p). Hvilke filformater vil Adobe Media Player støtte? Finner ingenting om den på nettet.

 

Edit: Litt fyldigere artikkel hos Digi. Ser ut til at det blir en hovedspiller for flv-formatet. Det støtter både VLC og Mplayer allerede. :)

8395169[/snapback]

Du kan ikke spole (å bevege musen etter hvor i filmen du skal være) i VLC, det synes jeg er ganske dårlig.

Lenke til kommentar
VLC klikker og avslutter seg selv gjerne 3-4 ganger i løpet av en Simpsons episode - noe det begynte med for en måned siden :hmm:

8395197[/snapback]

 

Oppdater den til nyeste versjonen og se om probmelet forsvinner.

8395240[/snapback]

 

Har den nyeste versjonen og den har fungert flott frem til for noen uker siden :ermm:

 

 

Godt med mer konkurranse! Jeg vet ikke noe om den tekniske kvaliteten til den nye mediaspilleren, men tror at den vil få god oppslutning rett og slett på grunn av mye PR og sammenkobling med diverse Adobe-pakker. Hovedsaken er at markedsandelene til Microsofts mediaspiller og Apples mediaspiller blir mindre slik at ola nordmann blir oppmerksomme på at det finnes mer enn 2 spillere. Et tilsynelatende økende utvalg for ola nordmann gjør at han må gjøre seg opp en mening om hva han liker best. Kanskje det kommer sammenligningstester i media også. Det fremmer utviklingstakta i forhold til om ola nordann bare skulle godtatt det han blir servert som standard enten sammen med windows eller sammen med mp3-spilleren sin.

 

All media relatert programvare som har blitt sluppet ut av adobe har utrulig god lyd kvalitet (Premiere, Audition). Mener det er litt fint at de slipper ut en media player...

8395192[/snapback]

Nå snakker du vel om koding, ikke dekoding av komprimert lyd.

 

stormx: Du har vel ikke lagt inn Vista for omtrent en måned siden?

8395267[/snapback]

 

 

stormx: Du har vel ikke lagt inn Vista for omtrent en måned siden?

Mac

8395423[/snapback]

 

 

stormx: Du har vel ikke lagt inn Vista for omtrent en måned siden?

Mac

8395423[/snapback]

 

 

Kan fortsatt legge in Vista på Mac ;)

8395452[/snapback]

 

Jeg har ikke lagt inn Vista nei, det måtte i tilfelle blitt via Virtual PC på PowerMac G4'en min :p

Endret av stormx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg syntes VLC er temmelig dårlig program..

Bortsett fra at det kan spille det meste som er av formater, så har jeg problemer med at når jeg skal "hoppe" i musikk eller filmer, så vil den ikke hoppe dit jeg vil..

Dessuten ser den ikke noe særlig pen ut..

 

Nei, jeg holder meg til MediaMonkey Gold, og har VLC som backup for sære filformater..

Lenke til kommentar
Du kan ikke spole (å bevege musen etter hvor i filmen du skal være) i VLC, det synes jeg er ganske dårlig.
Fint at det ikke er sant det du sier da, så slipper vi å synes VLC er dårlig.

8405420[/snapback]

Det irriterer meg at folk ikke godtar at det kan være noe feil i VLC, det er mange uforklarlige feiler som skjer med mange som du ser i tråden. Jeg mener at de tidligere verisjonene av VLC hadde praktisk talt ingen feil i det hele tatt, men den har blitt verre og mer ustabil i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...