Gå til innhold

hvordan kom du hit?

Lufen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Guds hånd førte meg hit.

Eller, egentlig så søkte jeg etter informasjon om ett eller annet, og havnet her. Tror det var i forbindelse med ett skolearbeid.

Skrevet

Quote:

olsen skrev (2002-12-20 09:21):

Jeg tror Guds hånd førte meg hit.

Eller, egentlig så søkte jeg etter informasjon om ett eller annet, og havnet her. Tror det var i forbindelse med ett skolearbeid.

Hørtes ut som å være meget viktig skolearbeid ja :razz:

Skrevet

Quote:

B|Real skrev (2002-12-20 16:35):

Hørtes ut som å være meget viktig skolearbeid ja :razz:

Det var jo det! Tror det var Linux prosjekt elns.

Fikk øynene opp for forumet og begynnte å frekventere det daglig etterhvert. Etter en stund sjekket jeg ut OT, og ble hektet :razz: Prøvde å bli med i den kule gjengen på SO, men jeg klarte det ikke :roll:

Skrevet

Jeg kom til forumet via en link fra dinside.nodata til overklokking.no sin side. jeg klarte aldri å få frem siden ved å skrive inn adressen, så jeg måtte alltid bruke linken som var lagt ut på dinside.no ( skjønner fortsatt ikke hvorfor http://www.overlokking.no ikke funka :razz: ). så kom jeg da inn på forumet etter en del plunder og ble den jeg er i dag (kul). nå vet jeg hva overklokking og cpu er for noe :wink:

Skrevet

hvordan jeg kom hit? Jeg gikk!

Nei, seriøst. Tror jeg fant denne siden for ca 2 år siden da jeg var i møte med "din kommune" i kragerø, og jeg snakket litt med en dude der. Tror han var med å designet hw.no eller noe i den duren. *husker ikke*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...