Gå til innhold

Nutel nytt abonemang Gratis alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er sprekt av en operatør som ikke har sitt eget nett å tilby et slikt abonnement med ubegrenset ringetid for en gitt sum. Her må man jo kalkulere inn at enkelte kunder vil gå i tap. Fordeler man årsavgiften utover 12 måneder så blir det 567 kr i måneden. Mange storbrukere kan nok spare mye på å velge et slikt abonnement.

Lenke til kommentar

Kjempebra initiativ av nutel dette! Endelig noe for de virkelige storforbrukerne! Det nærmeste til nå har vell vært telenors fritid, men dette er jo langt fra gratis i mange tidsrom\sammenhenger.

 

EDIT: litt spent om de vil klare å opprettholde dette tilbudet over tid, onecall prøvde jo med dette fra ip-telefon, men måtte gi opp etter noen måneder.

Endret av Delavar
Lenke til kommentar

Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn.

 

Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn.

 

Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet.

 

-snubbel

8393307[/snapback]

 

 

Ja er derfør jeg vil vente litt med og bestille det

Lenke til kommentar
Dette er jo veldig skummelt. Nutel leverer i Telenor sitt nett, de eier ikke sitt eget. Når de tilbyr all tale og sms til fast pris, betyr det at de selv må ta regninga overfor Telenor hvis kostnadene er større enn det kundene betaler inn.

 

Enten har Nutel en vanvittig bra avtale med Telenor (tvilsomt) eller så tar de en stygg sjanse med dette tilbudet.

 

-snubbel

8393307[/snapback]

 

 

Ja er derfør jeg vil vente litt med og bestille det

8393632[/snapback]

 

Ser at det e en årsavgift, og ikje månedsavgift - ka skjer dersom man betaler inn hele årsavgiften på forskudd (veldig skeptisk til det i utgangspunktet), og Nutel finner ut at de skal legge inn årene om to måneder? Mange tusen penger tapt i så fall ...

Lenke til kommentar

Det er jo nå i tillegg kommet en mulighet å forhåndsbetale dette abonnementet i 3 mnd. 1700 kr, og jeg vet at de også vil komme med en mulighet å betale 1 mnd av gangen. Men alt vil være forhåndsbetaling. :)

 

Men hvis man betaler 1 og 3 mnd på forhånd er jo risikoen ganske lav, og det værste man risikerer er å bytte tilbake til en annen operatør hvis noe skjer.

 

Vet også at dette ikke bare er et desperat forsøk på å skaffe likviditet og volum av kunder, de har langsiktige planer for abonnementet! Veldig spennende og revolusjonerende for det norske mobil markedet!

Lenke til kommentar
Da måtte det vel vært greit om kundene betalte pr måned da og ikke forskudterte 1 år.

8408753[/snapback]

 

Ja, dette er rett! :) derfor komme de vistnok også med 1 mnds betaling.. At man forskuterer 1 mnds forbruk av gangen. Enkelt og greit ligge inne med auto trekk på visa kortet eller lignende..

 

Jeg gleder meg til jeg får, kommer til å spare mye penger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...