Gå til innhold

Norges beste fylke!


Drillo

Hva er norges beste fylke?  

436 stemmer

  1. 1. Hva er norges beste fylke?

    • Akershus
      45
    • Aust-Agder
      15
    • Buskerud
      13
    • Finnmark
      8
    • Hedmark
      15
    • Hordaland
      50
    • Møre og Romsdal
      21
    • Nordland
      24
    • Nord-Trøndelag
      12
    • Oslo,
      38
    • Oppland
      19
    • Rogaland
      47
    • Sogn og Fjordane
      25
    • Sør-Trøndelag
      28
    • Telemark
      12
    • Troms
      14
    • Vest-Agder
      18
    • Vestfold
      16
    • Østfold
      16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barely_amused: Hvorfor suger Norge? :ohmy:

 

Ta deg en tur til utlandet og se hvor mye bedre det er der, så forstår du.

8384714[/snapback]

Bedre hvordan da?

8384727[/snapback]

Alt :shrug:

 

Ser finere ut

Folk er hyggeligere

Mer å finne på

Kosligere

 

Eneste positive jeg kan finne om Norge er den fine naturen rundt fjeller og fjorder.

Lenke til kommentar
Alt :shrug:

 

Ser finere ut

Folk er hyggeligere

Mer å finne på

Kosligere

 

Eneste positive jeg kan finne om Norge er den fine naturen rundt fjeller og fjorder.

8384775[/snapback]

Hva med rikdom? Vi er vel nr. 2 eller 3 når det kommer til rikeste innbyggere. Jeg tror alt for mange tar dette landet for gitt.

 

Et visdomsord fra Scrubs: "Somtimes you realise what you hate, is what you miss, when it's gone." - Robert Kelso.

Lenke til kommentar
barely_amused: Hvorfor suger Norge? :ohmy:

 

Stemmer nordland! mmm

8383620[/snapback]

 

 

Skolesystemet vårt suger, lærerene suger, ungdommer blir sett ned på konstant av eldre bedrevitere.

Nordland ja, sikkert fint der.

8383667[/snapback]

Grunnen til at statistikkene viser så ræva resultater hos flerparten av elever tipper jeg er på grunn av at så utrolig mange bare gir faen. Non vil ikke lære, andre er stolt av at de ikke vil lære, og de som vil lære blir sett ned på. Dette er ungdommenes/miljøets skyld, ikke Staten. Elever må ta ansvar for egen læring i stedet for å skylde på det som kan skyldes på.

 

Stemmer på hjemfylket jeg ... Oppland :closedeyes:

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg at alle kommer til å stemme på sitt hjemfylke, så hvorfor kan vi ikke heller stemme på verste fylke?

 

Fordi, det er et tragisk land sammenlignet med mange andre. Sitter på en pengesekk på størrelse med kjeften til bundy, og likevel er halvparten av skolene i kommunen der jeg bor forfalne. Det er restriksjoner på alt som KAN skade helse, det er strenge lover for latterlige saker, mens det er milde lover (i forhold) på alvorlige saker. Skolesystemet vårt suger, lærerene suger, ungdommer blir sett ned på konstant av eldre bedrevitere. Er faen ikke grenser, sikker på at noen kommer på med mer :).

8383667[/snapback]

Med tanke på at nordmenn har en forventet levelader på nesten 80 år og tillegg har høyest levestandard i hele verden tror jeg ikke du kan klage.

 

Men jeg da nok komme med noe negativt (ikke mer, som du oppfordrer til i din post, da så godt som alt du skrev var tullball), som for eksempel det at vi har en statskirke.

8383799[/snapback]

 

Enig, Statskirka suger kukk! Men det er bedre enn Sharia-land. Materielt sett er det å bli født i Norge som å vinne i Lotto, men vi er jo ikke på langt nær så lykkelige som for eksempel folket i Vanuatu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...