Gå til innhold

Norges beste fylke!


Drillo

Hva er norges beste fylke?  

436 stemmer

  1. 1. Hva er norges beste fylke?

    • Akershus
      45
    • Aust-Agder
      15
    • Buskerud
      13
    • Finnmark
      8
    • Hedmark
      15
    • Hordaland
      50
    • Møre og Romsdal
      21
    • Nordland
      24
    • Nord-Trøndelag
      12
    • Oslo,
      38
    • Oppland
      19
    • Rogaland
      47
    • Sogn og Fjordane
      25
    • Sør-Trøndelag
      28
    • Telemark
      12
    • Troms
      14
    • Vest-Agder
      18
    • Vestfold
      16
    • Østfold
      16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man må vel være administrator for å opprette poll, eller hva? Tid for å endre reglene, evt la meg bli administrator?

8383221[/snapback]

Man må ha admin eller moderator-tilgang for å opprette polls. Send en PM eller lag trykk på rapporteringsknappen så ser en mod/admin på saken.

 

Og nei, du blir ikke admin bare pga du skal ha en poll opprettet ;)

Lenke til kommentar
Man må vel være administrator for å opprette poll, eller hva? Tid for å endre reglene, evt la meg bli administrator?

8383221[/snapback]

 

Det er bare å spørre en moderator om det, hvis det er god nok grunn til å lage poll, så blir den opprettet. :)

8383248[/snapback]

 

Kan jo lage en poll om hvorvidt Drillo bør bli administrator eller ei.

Lenke til kommentar
Kan jo lage en poll om hvorvidt Drillo bør bli administrator eller ei.

8383263[/snapback]

Tror ikke du kommer til å få den pollen godkjent i det hele tatt :shrug:

8383300[/snapback]

 

Hvordan i all verden blir jeg da admin? På tide å stige litt i gradene her nå.

Lenke til kommentar
barely_amused: Hvorfor suger Norge? :ohmy:

 

Stemmer nordland! mmm

8383620[/snapback]

 

 

Fordi, det er et tragisk land sammenlignet med mange andre. Sitter på en pengesekk på størrelse med kjeften til bundy, og likevel er halvparten av skolene i kommunen der jeg bor forfalne. Det er restriksjoner på alt som KAN skade helse, det er strenge lover for latterlige saker, mens det er milde lover (i forhold) på alvorlige saker. Skolesystemet vårt suger, lærerene suger, ungdommer blir sett ned på konstant av eldre bedrevitere. Er faen ikke grenser, sikker på at noen kommer på med mer :).

 

Nordland ja, sikkert fint der.

Lenke til kommentar
Skolesystemet vårt suger, lærerene suger,

8383667[/snapback]

Helt uenig. Har du tenkt på hvor bra du har det? Alle som vil kan studere, alle har rett på videregående skole. Jeg mener at eneste grunnen til at resultatene til norsk ungdom er dårlig er at de/vi er bortskjemte og er så vant til å ha det så bra at vi forventer at vi automatisk skal lykkes med alt.

ungdommer blir sett ned på konstant av eldre bedrevitere.

8383667[/snapback]

I motsetning til i andre kulturer der ungdom faktisk har respekt for de eldre?

 

Akershus ftw btw.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at alle kommer til å stemme på sitt hjemfylke, så hvorfor kan vi ikke heller stemme på verste fylke?

 

Fordi, det er et tragisk land sammenlignet med mange andre. Sitter på en pengesekk på størrelse med kjeften til bundy, og likevel er halvparten av skolene i kommunen der jeg bor forfalne. Det er restriksjoner på alt som KAN skade helse, det er strenge lover for latterlige saker, mens det er milde lover (i forhold) på alvorlige saker. Skolesystemet vårt suger, lærerene suger, ungdommer blir sett ned på konstant av eldre bedrevitere. Er faen ikke grenser, sikker på at noen kommer på med mer :).

8383667[/snapback]

Med tanke på at nordmenn har en forventet levelader på nesten 80 år og tillegg har høyest levestandard i hele verden tror jeg ikke du kan klage.

 

Men jeg da nok komme med noe negativt (ikke mer, som du oppfordrer til i din post, da så godt som alt du skrev var tullball), som for eksempel det at vi har en statskirke.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Helt uenig. Har du tenkt på hvor bra du har det? Alle som vil kan studere, alle har rett på videregående skole. Jeg mener at eneste grunnen til at resultatene til norsk ungdom er dårlig er at de/vi er bortskjemte og er så vant til å ha det så bra at vi forventer at vi automatisk skal lykkes med alt.

8383751[/snapback]

Som konservativ nasjonalromantisk nordmann sier jeg meg fullstendig enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...