Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tilfredsstille han?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Initiativ!

 

Kan ikke understrekes nok. Gud så usexy det er å måtte være den som tar initiativet hver eneste gang.. Og overraskelser. F.eks stå klar i sexy undertøy når han kommer hjem fra jobb/skole og minst venter det.

 

bare bruke fantasien litt så blir det nok bra! ;)

Lenke til kommentar

Det finnes en metode. Den er lite brukt men den er sann. Jeg vil at du skal lukke øynene, og se for deg en eng, og i senter av denne engen kan man skimte en statue. En statue som gjerne representerer likhet for alle mennesker, en likhet for alle individer. Mens man sakte vandrer denne engen og lytter til de lydene "GUD" har laget kan man langsomt skimte det målet gud har laget for deg. Resten av reisen er ikke for deg å se, jeg ønsker bare at du skal la dine lepper føle seg frem til den beste måten noen har bedt om å tilby gudene. Og deres svar er for deg alene. Ta den visdom du har lært og

vis alle guder den samme ære. Gud er med alle, og gud trenger å vises kjærlighet hele tiden, så kjærligheten kan vises alle. Vis Gud kjærlighet idag, vis gud kjærlighet hele tiden!

Lenke til kommentar
Det finnes en metode. Den er lite brukt men den er sann. Jeg vil at du skal lukke øynene, og se for deg en eng, og i senter av denne engen kan man skimte en statue. En statue som gjerne representerer likhet for alle mennesker, en likhet for alle individer. Mens man sakte vandrer denne engen og lytter til de lydene "GUD" har laget kan man langsomt skimte det målet gud har laget for deg. Resten av reisen er ikke for deg å se, jeg ønsker bare at du skal la dine lepper føle seg frem til den beste måten noen har bedt om å tilby gudene. Og deres svar er for deg alene. Ta den visdom du har lært og

vis alle guder den samme ære. Gud er med alle, og gud trenger å vises kjærlighet hele tiden, så kjærligheten kan vises alle. Vis Gud kjærlighet idag, vis gud kjærlighet hele tiden!

8379525[/snapback]

 

Fikk veldig lyst til å kommentere dette, men det er kanskje best å la det være....

 

OT: Spør typen din hva han liker, om det er noen nye ting han har lyst å prøve. Han har sikkert mange gode forslag.

Lenke til kommentar

blowjob, øl og hold munn mens han ser på sport.

 

Men fra spøk til revolver. Ut i fra nicket dit regner jeg med at du er rundt 15/16 år og går ut i fra at han er i samme alder. Hvis dere feks skulle få lov til å være hjemme alene en kveld, fiks opp med noe god mat, siden dere er unger enda en god brus :p Tenn noen lys og ha det romantisk.

Lenke til kommentar
Snik en finger i rompa på han når han minst venter det, alle gutter elsker dette, men tør ikke innrømme det

8389810[/snapback]

Alle er vel litt å ta i. Tror ikke alle gutter (eller jenter, for den saks skyld) liker det. Tror ikke det er så lurt å gjøre noe sånt hvis man ikke vet at vedkommende hadde syntes det er greit.

 

Personlig liker jeg å vite sånt før det skjer.

Lenke til kommentar

...å våkne til et kyss på panna, og deretter et sug. Når man våkner og ser at hun er der, fullt påkledd, sminket, parfymert og glatte smidige lepper (lypsyl og greier som lukter godt) så er det så deilig å bli kyssa på panna først og så et sug, da føler jeg at jeg har våkna i himmelen. :rofl:

Lenke til kommentar
Initiativ!

 

Kan ikke understrekes nok. Gud så usexy det er å måtte være den som tar initiativet hver eneste gang.. Og overraskelser. F.eks stå klar i sexy undertøy når han kommer hjem fra jobb/skole og minst venter det.

 

bare bruke fantasien litt så blir det nok bra! ;)

8379390[/snapback]

 

 

Ville gått for rådet til Phax jeg :yes:

Lenke til kommentar

Massasje er deilig. Kjøp en liten flaske med aromatisk kroppsolje på apoteket eller Kondomeriet og massér han lett over hele kroppen. Begynn med nakken, skuldrene, ryggen, armene. Hopp over rumpa og begynn med tærne og føttene, så oppover beina. Så rumpa. Litt olje i rumpesprekken er også deilig. Deretter snur du han og gjentar hele greia på forsiden. Husk å hoppe over midtseksjonen og ta den til slutt. Helt til slutt, når han er glatt og sprengkåt, suger du han mens du roterer en fingertupp runt anus på ham.

 

Evt. kan du runke ham med oljeglatte hender istedet for å suge. Det er kjempedeilig å bli runket med glatte hender!

 

Garantert geysir og suksess! ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...