Gå til innhold

[GTA]hva er ditt beste minne fra gta 1?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke om det var GTA 1 eller GTA 2 men henta hvertfall mange unger i skolebuss og ga dem til en pølsefabrikk og så ble dem pølser.. Hehe, det husker jeg spesielt godt.. :p

Skrevet
Husker ikke om det var GTA 1 eller GTA 2 men henta hvertfall mange unger i skolebuss og ga dem til en pølsefabrikk og så ble dem pølser.. Hehe, det husker jeg spesielt godt.. :p

8386998[/snapback]

GTA 2 ;)

Skrevet

GTA2 er og eit veldig bra spel, men eg har ein følelse av at det aldri tok av på same måte som GTA1 gjorde. Sjølv har eg spelt det veldig mykje.

Skrevet

Beste minnet mitt fra GTA1 er at når en kjørte bussen? så kom det noen ganger en country sang (den beste sangen i hele spillet), men jeg hadde en ripe i cd'en og hver gang den kom til et spesiellt sted langt ut i låta, så begynte den bare å spille hele sangen på nytt :love:

Også det med å få en bil til å brenne, vente på brannbilen, ta den og få politiet etter seg. De beste biljaktene, kunne gjerne vare i nesten en time :innocent:

Skrevet
Beste minnet mitt fra GTA1 er at når en kjørte bussen? så kom det noen ganger en country sang (den beste sangen i hele spillet), men jeg hadde en ripe i cd'en og hver gang den kom til et spesiellt sted langt ut i låta, så begynte den bare å spille hele sangen på nytt  :love:

Også det med å få en bil til å brenne, vente på brannbilen, ta den og få politiet etter seg. De beste biljaktene, kunne gjerne vare i nesten en time  :innocent:

8388107[/snapback]

1 time :D

Skrevet

På level 1 eller 2 , der man kunne klemme seg inn under gjerdet å stjele tanksen. Skulle egentlig ikke gå ann. Funket mange andre plasser også. Var bare å parkere et kjøretøy du måtte krype under, helt inntil gjerdet :) Så kom han seg igjenom

Skrevet

8386998[/snapback]

Heh, man henta ikke unger og det var ikke en skolebuss. Men oppdraget var rått likevel. Var vel et oppdrag for Jerkov.

Skrevet

8386998[/snapback]

Heh, man henta ikke unger og det var ikke en skolebuss. Men oppdraget var rått likevel. Var vel et oppdrag for Jerkov.

8404094[/snapback]

Jo, man måtte rappe en skolebuss, dra til skolen og måtte vente til ringeklokka ringte og så kom det en haug av unger i bussen og så måtte man kjøre dem til pølseslakteriet der det var 2 vakter inne som skøyt ungene.. :p Høres jo grusomt ut.. :tease:

Skrevet
Kva har "Cowabunga" med GTA å gjere?

8421022[/snapback]

Det kom opp på skjermen om man klarte å meie ned en hel rekke med joggere om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet
Nei nei nei, det var GOURANGA.

http://www.gouranga.com/images/other/gouranga.jpg

Cowabunga var det Teenage Mutant Ninja Turltes sa. :D

8423107[/snapback]

Hyyyl, hva har de gjort med grafikken? :ohmy:

On topic: Husker det var artig å finne en tanker og komme opp i veldig høy fart med den slik at man kunne kræsje seg gjennom alt og alle :)

Btw, noen som vet hvordan man kjører det glatt på winXP? Tror det er den versjonen fra rockstar.com jeg har, men det går veldig tregt. Og hvis jeg skrur av frame limiter går det alt for fort. Har også prøvd de fleste oppløsninger

Skrevet (endret)

8386998[/snapback]

8404094[/snapback]

Akkurat det oppdraget husker jeg også godt.. Herlige tider med det spillet ja ;)

Endret av -Lasse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...