-apocalypsis- Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 (endret) Forhåpentligvis ennå noen som er interessert: The Fourth Age: Total War Development Team presents: The Fourth Age: Total War – Forth Eorlingas v1.9 The 1.9 Patch for ‘The Fourth Age: Total War – Forth Eorlingas’ (versions 1.5, 1.6, or 1.7) has now been unleashed! It contains many improvements, tweaks, and additional features, such as an entirely new historical battle, The First Battle of the Fords of Isen, featuring Saruman’s Uruk-hai and dreaded Warg-riders. Also included are, for the first time ever in FATW, Dwarves (as units). The 1.9 Patch is cumulative (i.e. it can be installed over FE 1.5, 1.6, or 1.7), but it is NOT save-game compatible. If you do not have 'Forth Eorlingas' yet, you can get hold of it here. Many thanks go out to the thousands who have downloaded FE, and especially to those of you who continue to give us feedback and constructive criticism! Please visit us at www.thefourthage.org, or at our forums. List of Changes introduced with 1.9: New historical battle, The First Battle of the Fords of Isen, added (see screenshots!) One un-retrainable Dwarven unit, the Dwarves of Aglarond, available to Rohan A Dwarven surprise! New Variag Noble Archers unit added to Easterling faction More forest added to Rhun, Dunland and Haradwaith areas Dunland garrisons, armies and settlement populations reassigned Many textures and cards for local levies added Peasant/Settler/Thrall weapon type made un-upgradeable Many missing unit faction cards now in-game Markets now more productive in land trade Farming benefits now tied to fertility of regions Barracks now require blacksmith to first be built Men of Far Harad now at correct scale Most Orcs resized upward slightly & animation speeds increased Campaign map tidied up (cliffs, trees in sea, some heights etc) Alcarondas Venturer replaces Alcarondas in Guild of Venturers Unit celebration sounds added for all roster units & other generic audio Realistic skies added (thank you to the Lordz) WIP Barbarian interface partially implemented Ancillaries & VnVs have been tweaked & improved And lots of other minor improvements made Download links: Forth Eorlingas v1.9 Patch | Mirror 1 (33.57 MB) Installation Instructions: Double-click on the fatw_fe_1_9.exe that you just downloaded, and make sure that you have it pointed to your Rome directory where you installed FE (this is normally C:\Program Files\Activision\Rome - Total War, or - if you have Gold - C:\Program Files\The Creative Assembly\Rome - Total War). After the initial extraction is finished a dos window should open briefly to finish the installation. You can now click on the FE shortcut on your desktop, and continue to play! Endret 16. april 2007 av -apocalypsis-
Articfare Skrevet 21. april 2007 Skrevet 21. april 2007 Hei. Jeg har et problem med moden. Historiske kamper og custom går greit, men når jeg skal ta campaing og velger "Fourth Eorlingas", kommer dette opp: "Please select an item from the list" Jeg har prøvd flere ganger å trykke på den, og til slutt går jeg ut for å se om det funker å restarte spillet. Da kom denne feilmeldingen: Script error in bi\ci/data/world/maps/campaign/forth_eorlingas/descr_strat.txt, at line 10, column 1. Expected start date of campaing or battle. Har sett på fila og i selve mappa er det tre kopier av den. Jeg har slettet kopiene, men jeg får det samme feilmedlingene, som om slettinga hadde hjulpet . I selve fila står dette: Vet ikke om det er noe problem der eller om det er noe jeg burde ha sletta, siden jeg innstallerte Rome på nytt i et reint sted, installerte BI, kopierte mappa, innstallerte filene og musikk filene og oppdateringen, men sletta ingenting. Håper noen kan hjelpe meg .
-apocalypsis- Skrevet 22. april 2007 Forfatter Skrevet 22. april 2007 Mest sannsynlig installerte du over BI 1.4 - noen Gold Ed. er ikke patcha til 1.6. Du kan sjekke dette sjøl ved å gå til Options, og sjekke det høyre hjørnet.
Articfare Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 (endret) Det er vanlig BI, innstallerte det direkte etter innstallasjonen av Rome, patccha ikke vanlig rome eller noe.... å ja... det er 1.4 . Går det ann å patche direkte over BI/rome? Ja, det gjorde susen . Tusen takk for hjelpen . Endret 22. april 2007 av Articfare
Articfare Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Du får tak i Rome og BI i hele landet og moden nedlastes, . Var det det du ville ha svar på?
MediaFreak Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Du får tak i Rome og BI i hele landet og moden nedlastes, . Var det det du ville ha svar på? 8450245[/snapback] Ok.. visste ikke at dette var en mod Men takk alikevel
Floyd_90 Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har nå prøvd å installere dette spillet 3 ganger, og får det bare ikke til! Jeg gjorde følgende: Installerte Rome Total War, deretter Barbarian Invasion, og patcha det til v1.6, deretter lastet jeg ned The Fourth Age: Total War - Forth Eorlingas og deretter patcha det til v1.9. Prøvde å trykke på ikonet, for å spille det, men spillet vil ikke åpne seg... Så hva har jeg gjort galt? Hva skal jeg gjøre? har så lyst til å spille det... Takk for alle svar
alinor Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jobbes det fortsatt med denne modden? Ha rhatt det utrolig morosomt med denne når internett har vært nede.
stoffihordnes Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Er Forth Eorlingas et eget spill, add on, eller en oppdatering?
Ghaundan Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Det er ett fan laget modifikasjon til Rome Total War
-apocalypsis- Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Skrevet 1. juli 2007 Jobbes det fortsatt med denne modden? Ha rhatt det utrolig morosomt med denne når internett har vært nede. 8695818[/snapback] Jobbes fortsatt! Tester 2.0 'as we speak' - kommer en eller annen gang i juli.
-apocalypsis- Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Liten greie : The Fourth Age: Total War Development Team presents: The New Shadow Action Trailer The New Shadow Action Trailer Download We are pleased to present you all with a sneak preview of our upcoming release, ‘The Fourth Age: Total War – The New Shadow’ (v2.0), in the form of an Action Trailer. In it you will get glimpses of all new factions (one campaign faction, & three custom battle factions), many of the new units, and even get a hint of the storyline. But, most of all, you will get over five minutes of pure, FATW in-game action! It is all put together by our eminent video creator crian. We hope you enjoy it! The New Shadow Action Trailer Download The New Shadow Action Trailer on GameTrailers Credits for the trailer: Made by: crian Music: Jonas ‘Cronus’ Fancony (www.fancony.com), Matias Puumala (www.amppisound.com), & Justin R. Durban (www.edgen.com). Original Art: Professor420 (www.robg3d.com), Anke Eissmann (http://anke.edoras-art.de), & Peter Xavier Price (http://peet.deviantart.com).
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Må man ha innstalert corsair invasion før man innstalerer forth eorlingas? eller skal man bare innstalere forthe eorlingas 1.6 eller hva den heter? -apocalypsis-, har du vært med på å lage modden? Endret 15. juli 2007 av S_B_R
-apocalypsis- Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Nei, bare installer i denne rekkefølgen: - Forth Eorlingas v1.5 - FE Patch 1.9 - FE Music Pack Pass på at du har BI 1.6 (gå inn på menyen, Options, og sjekk oppe i høyre hjørnet) før du begynner. Og, yepp, jeg er en av 'lederne'
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Nei, bare installer i denne rekkefølgen: - Forth Eorlingas v1.5 - FE Patch 1.9 - FE Music Pack Pass på at du har BI 1.6 (gå inn på menyen, Options, og sjekk oppe i høyre hjørnet) før du begynner. Og, yepp, jeg er en av 'lederne' 9078604[/snapback] BARE FOR Å VÆRE SIKKER. -Må jeg ha innstalert Alexandre (har lest det noen steder)? - Gjør det noe oma jeg har patchet Rome til 1.5 så lenge BI er 1.6? (det står skrevet noen steder at man må ha verson 1.2 av Rome) Spør bare for å være på den sikre siden.
-apocalypsis- Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Du trenger ikke ATW, og RTW patches automatisk til 1.5 når du installerer 1.6. Lykke til! Her er noe for dere som er litt, hrm, ondere enn gjennomsnittet The New Shadow Desktop Orc Theme: Lagd av Cronus.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg tror jeg fant en annen LOTR mod til Rome. Sjekk her:LOTR:TW Er det en annen eller?
-apocalypsis- Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Yepp, den er for ATW, og er ikke ute ennå.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Yepp, den er for ATW, og er ikke ute ennå. 9079424[/snapback] Hva mener du med ATW. Er ikke helt med her. Men det ser ut som begge er brae og kule modder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå