krillee Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Husker du det gamle spillet jurassic park: trespasser fra 1997? Dette spillet som delvis baserte seg på filmen the lost world, var et spill jeg har spilt veldig mye opp gjennom årene. Trespasser var et spill som på den tiden hadde en utrolig fysikk motor som ikke var å finne i andre spill. Spillet var også greit grafisk, men er jo selvfølgelig ikke det den dag idag. trespasser er for meg et av de bedre spillene jeg har spilt i min oppvekst. Jeg synes spillet har en ekstrem bra stemning som jeg aldri har opplevd i andre spill. I dag er spillet så klart utdatert på både det ene og det andre men med tanke på når det kom ut er det fortsatt et godt spill, kanskje spesielt for jurassic park faner
Windoge Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Dette spillet husker jeg kjempegodt. Unik styring, frihet og dinosaurer. Slo spillet opp på Gamerankings.com, og spillet fikk totalslakt overalt nesten. Husker at jeg elsket dette spillet. Fysikken var herlig. Husker man kunne kaste en pinne for å få dinosaurene til å lete etter den, og i mellomtiden få sjangse til å komme seg vekk. http://www.gamespot.com/pc/action/trespass...=summary;review - Trespasser is a frustrating game, filled with boring gameplay and annoying bugs. 3.8 /10 Computer Gaming World -- 1 out of 5 Computer & Video Games UK -- 1 out of 10
Aldhissla Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Åja, det er jaggu et av de beste spillene jeg har vært borti. Desverre har jeg mistet CDen så jeg får ikke spilt det mer, siden det ikke selges mer
froZZo Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Åja, det er jaggu et av de beste spillene jeg har vært borti. Desverre har jeg mistet CDen så jeg får ikke spilt det mer, siden det ikke selges mer 8371731[/snapback] hva med den bukta med noen pirater på da
PantZman Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Ah! dette spillet! Tror jeg aldri kom noe særlig langt, var så skummelt og vanskeligt
Bata Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Jeg har aldri hatt spillet, men en kompis har det. Digget det, men vi kom aldri igjennom det, iallefall ikke uten juks. Digger atmosfæren i det spillet, minner mer eller mindre litt om Stalker!
krillee Skrevet 12. april 2007 Forfatter Skrevet 12. april 2007 (endret) jeg husker spesielt godt at jeg hatet når raptorene plutselig dukket opp og gikk i hæla på meg Endret 12. april 2007 av engjac
Audun B Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Jeg husker det også.. husker man kunne se ned i bakken med våpnent så så man kløfta til dama. Åh de gode gamle kåte dagene som (2007-1997=10 19-10=9) 9åring Men spillet utover det var bra. Veldig bra stemning og fet grafikk til å være den tiden. Tror jeg har det orginalt et sted :O
krillee Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 (endret) Her er en liten oppdatering for de som ikke er så kjent med spillet: http://trescom.3dactionplanet.gamespy.com/ for dere som er kjent med spillet....har dere opplevd dette før? har aldri sett det og jeg har spilt gjennom spillet hundrevis av ganger: Endret 13. april 2007 av engjac
Kvalatad Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Husker dette! Men trur eg berre spilte demoen, oppå ein plattform med 2-3 raptorer som lusket under. Veldig Unik Styring, Snu på hovudet og ikkje heile kroppen for å sjå seg bak osv..
Windoge Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Driver de faktisk å oppdaterer fansider til et så gammelt spill som kun er enspiller?
_crs_ Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Husker jeg spilte gjennom dette spillet da det kom, hadde bra nok PC til å spille det på max grafikknivå og det så ganske imponerende ut på den tiden. Det var faktisk ganske innovativt for sin tid også husker jeg, med et par ganske fiffige problemløsninger (løfte og snu på objekter for å finne koder etc). Ganske ok fysikkmotor også. På slutten husker jeg at jeg måtte gå oppover en fjelltopp langs en smal og bratt vei, og et sted stod en campingvogn eller noe lignende på tverke over et gap i veien. Ganske imponerende og se campingvognen gå kast i kast nedover fjellveien, hvis man sprengte den løs. Men i forhold til dagens spill er vel Trespasser som klenodium å regne.
krillee Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Husker jeg spilte gjennom dette spillet da det kom, hadde bra nok PC til å spille det på max grafikknivå og det så ganske imponerende ut på den tiden. Det var faktisk ganske innovativt for sin tid også husker jeg, med et par ganske fiffige problemløsninger (løfte og snu på objekter for å finne koder etc). Ganske ok fysikkmotor også. På slutten husker jeg at jeg måtte gå oppover en fjelltopp langs en smal og bratt vei, og et sted stod en campingvogn eller noe lignende på tverke over et gap i veien. Ganske imponerende og se campingvognen gå kast i kast nedover fjellveien, hvis man sprengte den løs. Men i forhold til dagens spill er vel Trespasser som klenodium å regne. 8379058[/snapback] er helt enig med deg der trespasser er og vil alltid være et klenodium
aspic Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Fysikkmotoren på den tida da Tresspasser var å oppdrive var top-notch då. Er faktisk spel som har kome ut det siste året med dårlegare fysikkmotor. Grafikken var òg pen. Var shittyskummelt når T-Rex'n og Raptorene sprang etter deg.. =p
Herpeederpee Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 Husker dette veldig godt, ganske morsomt og vanskelig spill... =) "Two rounds left!"
aspic Skrevet 16. april 2007 Skrevet 16. april 2007 (endret) For ikkje å nevne at skjermbiletet mitt alltid hadde ein lei tendens til å sjå ned i bakken Endret 16. april 2007 av aspic
krillee Skrevet 16. april 2007 Forfatter Skrevet 16. april 2007 For ikkje å nevne at skjermbiletet mitt alltid hadde ein lei tendens til å sjå ned i bakken 8397969[/snapback] hehe :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå