Gå til innhold

Deres ønsker for neste ps3 firmware oppdatering


boundishh

Anbefalte innlegg

mine ønsker for den neste FW oppdateringen er:

 

Mulighet til og velge wallpaper som på psp

 

mulighet til og laste ned og velge themes (med themes mener jeg de bølgne som er i bakgrunnen) skulle likt og hatt svart hele tiden

 

mulighet til bruke egen musikk i bakgrunnen i mens man spiller spill f.eks

 

og utvidet format støtte. hva er deres ønsker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakke og invitere venner mens man spiller. Dette er største svakheten PS3 har. Alt av interaktivitet blir slått HELT av når man spiller spill. Jeg får beskjed at en venn kommer online men får ikke sagt noe som helst til han. Da må jeg gå ut av spillet.

 

Hvis jeg loader PS2 spill så faller jeg HELT offline og folk aner ikke hva jeg spiller engang. Det er utrolig dumt syns jeg da jeg spiller utrolig mye PS2 spill.

Lenke til kommentar
Hvis jeg loader PS2 spill så faller jeg HELT offline og folk aner ikke hva jeg spiller engang. Det er utrolig dumt syns jeg da jeg spiller utrolig mye PS2 spill.

8371934[/snapback]

 

Fordi det finnes så få bra PS3-spill?

 

Driter i en update, vil ha noe kult å spille på PS3. Motorstorm var gøy i tre dager, resten har jeg spilt før i andre klær...

Lenke til kommentar
musikk i bakgrunnen når jeg spiller spill.

 

mulighet for å nå XMB in game. Som lovet

 

oppskalering av DVD

 

mulighet for blue ray i 720p slik jeg slipper å skifte.

8369401[/snapback]

Amen.

 

Mine ønskjer til FW update, er at PS3 OSet blir like bra som XB360 sitt. Det fungerar heilt ypperleg. Og har mykje funksjonar som PS3 burde emulert.

 

Dei fleste av dei har allereie blitt nevnt i denne tråden. Tydeleg at Microsoft har "set the bar" når det kjem til OS på konsoll.

 

edit: det eg utheva i bromle sitt innlegg er forresten heilt ubrukeleg av Sony. At dei i det heile tatt gir ut noko so flawed er beyond meg.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske man kunne fortsaette et "chatroom" mens man spiller. I tillegg hadde xvid vært artig men lite sansynlig.

 

Neida, det er ikke en manglende chip som stopper dvd-oppskalering. Den chippen so ble tatt ut var en som kjørte ps2 spill på den japanske og amerikanske versjonen av ps3. Vi har fått software emulering i steden.

Lenke til kommentar

1. Klokke i PS menyen, som på PSP, veldig greit å ha.

2. At musikken ikke avbrytes når man bruker PS Store eller PS Network menyene. (Generellt alt som ikke har egen musikk/lyd)

3. Støtte for flere av de store spillene (og de forskjellige versjonene av disse). F. eks. Gran Turismo serien & MGS serien.

4. Muligheten for å hoppe rett inn på en venn's server, rett fra friends menyen. (Men det vil uannsett støttes av HOME etterhvert)

5. Støtte for flere musikk & video format.

 

Det jeg kommer på i farta. :D

Lenke til kommentar

Mine ønsker er:

 

* Bedre støtte når det gjelder video format.

* Mulighet for mp3 avspilling når man feks er på PS Store, surfer etc.

* Bilde i eller mulighet til og bytte bakgrunn.

* At man kan kjøre lyd ut fra HDMI og optisk samtidig, tungt og måtte gå inn i instillinger og bytte mellom HDMI eller optisk, ikke alltid det passer seg og bruke surround anlegget.

* Spille spill med tastatur/mus.

* Kunne koble mobilen til ved hjelp av BT så man kan overføre bilder etc.

* Et lite prewiev når man browser bilder kunne gjort ting litt lettere.

 

Det var de jeg kom på i farten..

 

Noen som vet når neste update dukker opp??

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

mykje gode forslag her og sony har nok det meste i tankene...

 

noe sony virkelig burde tenke på er og få OSet til og kjøre på 32mb og ikkje 64mb,

 

xbox 360 sitt kjører i bakgrunn på 32mb,

 

32mb differanse er ganske mykje for en utvikler..og dette er jo en stor ulempe for ps3 siden system minne da egentig ikkje har 256mb med egentlig 192mb...

Lenke til kommentar
mykje gode forslag her og sony har nok det meste i tankene...

 

noe sony virkelig burde tenke på er og få OSet til og kjøre på 32mb og ikkje 64mb,

 

xbox 360 sitt kjører i bakgrunn på 32mb,

 

32mb differanse er ganske mykje for en utvikler..og dette er jo en stor ulempe for ps3 siden system minne da egentig ikkje har 256mb med egentlig 192mb...

8374682[/snapback]

Tror det skal en del til for å endre dette gjennom software siden dette er en veldig omfattende endring. Vil vel egentlig si at det er umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...