Gå til innhold

Warlock vs hunter i party


Anbefalte innlegg

Regner med at du mener PvE damage og ikke PvP?

 

Kommer an på flere vilkår. Først og fremst hvem som sitter ved tastaturet, men også hvordan gruppa er bygget opp.

 

Jeg holder en knapp på warlocks, tror det er lettere å holde høy dps som warlock hvertfall, med hunter må man jobbe som en gal for det.

 

 

PS. Kommer antageligvis en hundter dps buff snart.

8358641[/snapback]

 

Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"hunter dps is being looked at" - sitat Ommra. Orker ikke å bla fram topic'en, men det ble vel sagt for en uke siden eller noe sånt.

 

Hvis patch notene som florerer er riktige, så har hunters fått en liten dps buff via pets og et par andre spec-avhengige abilities.

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hunters

- A new "Avoidance" ability can now be taught to hunter pets. This

effect reduces the damage they take from area of effect spells and

abilities.

- A new "Cobra Reflexes" ability can now be taught to hunter pets. This

effect increases attack speed but reduces damage.

- "Arcane Shot": Casting lower ranks of "Arcane Shot" than your maximum

rank will now reduce the bonus you receive from attack power.

- "Aspect of the Cheetah/Pack": Wand damage will again correctly daze

players with this effect active.

- "Clever Traps" now affects "Snake Trap".

- "Entrapment" (Survival): Effect duration reduced to 4 seconds and is

now subject to diminishing returns in PvP.

- "Entrapment": The tooltip has been corrected to indicate it works on

"Snake Trap".

- "Expose Weakness": The chance for this talent to trigger has

increased to 33/66/100% chance at 1/2/3 talent points.

- "Ferocious Inspiration": This ability will now trigger "Kill Command"

correctly.

- "Flare" cooldown increased to 20 seconds, and duration reduced to 20

seconds.

- "Frenzy": This talent can now trigger from "Kill Command".

- "Frost Trap": This trap no longer breaks stealth from its slowing

effect.

- "Go for the Throat" no longer causes additional threat.

- "Hunter's Mark": This ability now becomes stronger each time the

target is struck by a ranged attack.

- "Improved Hunter's Mark": Adjusted the tooltip to indicate this

talent only grants melee attack power equal to the base ranged attack

power on the "Hunter's Mark".

- "Kill Command" has been removed from the global cooldown. The shout

animation has been removed.

- "Readiness": Now resets the cooldown on "Misdirection".

- "Revive Pet": The tooltip has been adjusted to indicate the pet

returns with a percentage of its base health. It will not get an

increased percentage of the bonus health it receives from a

percentage of its master's stamina.

- "Scatter Shot": This ability will now trigger "Kill Command" when

it critically strikes.

- "Survival Instincts" now also increase attack power by 2/4%.

- The quest creature, Death Ravager, is no longer able to be tamed.

- The Razorfang Ravager can now be tamed.

- Hunter "Mend Pet"/"Improved Mend" Pet Changes:

Replaced the current "Mend Pet" channel spell with an instant cast

heal over time.

No combat reset, resets global cooldown

The mana cost has been reduced and the heal value increased.

Duration on Heal Over Time increased to 15 seconds in 3 second

increments.

Changed the graphic to better represent the Heal Over Time effect

on the pet.

The "Mend Pet" heal over time buff is now able to be dispelled.

Bonus healing gear will no longer effect "Mend Pet".

Added a 10% and 20% reduction to the mana cost of "Mend Pet" in

"Improved Mend Pet" talent (Beast Mastery).

 

 

edit: la til PTR patch notes

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Med omtrent jevnt gear, hvilken klasse burde gi mest dmg i party av hunter og full destruction lock?

 

Edit:

Har nemlig registrert at i party bestående av:

tank, hunter, paladin, lock og priest (alle på 70) så har huntern ca 50% av dmg, palla 25%, lock 20% og tank/priest resten.

Dette er samme gruppen hver gang (vennegjeng)

 

Lock sier han har crits opptil 5k.

8358555[/snapback]

Med tanken så lavt som 5% kan man likegjerne konkludere først som sist med at meteret ikke var synkronisert og tallene ikke er til å stole på. Tilfeldigvis hunteren som kjører meteret?

 

Noen klasser/builds har helt klart større dps potensialet enn andre, men med så store sprik som i målingen din er nok klassebalanse den minste faktoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...