Gå til innhold

Warlock vs hunter i party


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Med omtrent jevnt gear, hvilken klasse burde gi mest dmg i party av hunter og full destruction lock?

 

Edit:

Har nemlig registrert at i party bestående av:

tank, hunter, paladin, lock og priest (alle på 70) så har huntern ca 50% av dmg, palla 25%, lock 20% og tank/priest resten.

Dette er samme gruppen hver gang (vennegjeng)

 

Lock sier han har crits opptil 5k.

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du mener PvE damage og ikke PvP?

 

Kommer an på flere vilkår. Først og fremst hvem som sitter ved tastaturet, men også hvordan gruppa er bygget opp.

 

Jeg holder en knapp på warlocks, tror det er lettere å holde høy dps som warlock hvertfall, med hunter må man jobbe som en gal for det.

 

 

PS. Kommer antageligvis en hundter dps buff snart.

Lenke til kommentar
så har huntern ca 50% av dmg, palla 25%, lock 20% og tank/priest resten.

Dette er samme gruppen hver gang (vennegjeng)

8358555[/snapback]

Ekstreeeeeeeemt merkelig resultat du har der. At tank gjør bare 5% av damagen er merkelig i seg selv, men at en hunter gjør mer enn de to andre til sammen, og locken ender opp med mindre damage enn paladin og under halvparten av huntern er bare helt umulig.

 

Bare tenk aggro, selv om hunteren skulle vært gud selv og klarer å lange ut så mye damage hadde han tatt aggro konstant og dermed, ja, ville han ikke kunne gjort den damagen i det lange løp.

 

Edit: Jeg regner vel egentlig med at det var en trykkleif og det skal stå 30% på huntern. Men da er jo locken fortsatt ganske lusen spør du meg

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Da bør du tvinge locken til å respecce Affliction :p

 

Og hvis han critter 5k med shadow bolt, så må han jo ha digge dots med affliction da.

 

Jeg pleier å vinne over huntere på damage meters i 5 man instancer hvertfall, jeg Affliction specced, og de Marksmanship.

 

Sleng på alle dotsa på et target, og spam shadowbolt til du må redotte, og du gjør ganske bra damage :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på de andre, det bare må være feil..

Hva slags verktøy har dere brukt for å måle?

har vært borti grupper hvor 3 har damagemeter, og en av dem måler helt hinsides resultater, da han har brukt et annet damagemeter enn de to andre..

og at hunter har 50% er bortimot umulig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Helt umulig at en hunter gjør dobbel dmg av en Destruction lock. Da må han slacke noe vanvittig. Vanligvis i Karazhan gjør jeg dobbel dmg av en hunter. Jeg er Aff/Ruin specc.

8359053[/snapback]

 

What he said.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Med omtrent jevnt gear, hvilken klasse burde gi mest dmg i party av hunter og full destruction lock?

 

Edit:

Har nemlig registrert at i party bestående av:

tank, hunter, paladin, lock og priest (alle på 70) så har huntern ca 50% av dmg, palla 25%, lock 20% og tank/priest resten.

Dette er samme gruppen hver gang (vennegjeng)

 

Lock sier han har crits opptil 5k.

8358555[/snapback]

for å være ærlig, lock vennen din må være en veldig dårlig spiller

Lenke til kommentar
Bare tenk aggro, selv om hunteren skulle vært gud selv og klarer å lange ut så mye damage hadde han tatt aggro konstant og dermed, ja, ville han ikke kunne gjort den damagen i det lange løp.

8358691[/snapback]

Hunter er vel den klassen som kan gjøre så mye damage som den vil uten å tenke på aggro. Feign Death og Misdirection.

Endret av Petttersmart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...