Gå til innhold

Har laget ventrillo server til ære for forumet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synger sanger, eller vi kan ha superchat deluxe, eller vi kan sitte på forumet og fortelle hverandre hva vi poster, vi kan ha politiske servere, nei diskusjoner sorry. Alt du vil ulfern bare join er du snill :D

Skrevet (endret)
Hei! Jeg har nå fått meg ventrillo og startet det hele med å lage en server til ære for forumet. Du kan når som helst joine my server on norway48

Så ... fint? :ermm:

Endret av WhiteDragon
Gjest medlem-105476
Skrevet
bumper denne nå jeg ser'u.

8350559[/snapback]

Haha, om du holder på sånn blir iallefall tråden stengt ...

Skrevet
Hei! Jeg har nå fått meg ventrillo og startet det hele med å lage en server til ære for forumet. Du kan når som helst joine my server on norway48

8350370[/snapback]

Antar at du nettopp har kommet over Ventrilo, blitt litt over-excited og dermed startet en server som "alle skal joine". Am i right?

Tenk etter, hvis noen i det hele tatt kobler seg til serveren din, vil det ikke være mye å snakke om. Nett linja de holder trolig heller ikke til så veldig mange samtidig.

Ellers skal man være avhengig av av din maskin er på/ikke har krasjet for å snakke med folk man ikke kjenner?

Yup, this sounds like a "brilliant" idea.

Skrevet

Og kan dere fortelle meg hvordan folk skal kunne joine hvis de ikke vet om serveren? Eller hva? Jeg må jo reklamere litt slik at folk kommer, men funker en slik server når jeg ikke er på irc?

Skrevet
bumper denne nå jeg ser'u.

8350559[/snapback]

Var det tidenes dummaste tre-minutters bump?

Og du bør kanskje ta hintet når tilogmed moderatorene begynner å svare deg frekt.

Skrevet

hva er poenget med en vet server da , så vi kan planlegge spam atack på so og sånt :/

vi har jo allerede en irc kanal , burde jo holde for alle needs til og prate med andre på forumet utenomforumet , vi har vell sikkert flere irc kanaler , på forskjellige server

Skrevet

Alle kan joine servern, klage over lag for så å se servern krasje og saluttknall klage over at vi har ødelagt den eller at han er blitt crakcet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...