Gå til innhold

Har du stryki på oppkjøring?


jahas

Anbefalte innlegg

Gikk fint første gangen her, kjørte som jeg pleide, men gikk glipp av en liten som jeg kjørte forbi uten at jeg la aktivt merke til det(det lå kamuflert :wee:), derimot følte sensoren seg trygg med meg bak rattet så jeg fikk lappen. Til mitt svake forsvar kjørte jeg langs en topp i 10 km/t mens jeg kikket langs veien, det lå vel rundt 10 små veier på en liten strekning og alle veiene var ufatterlig bratt, en av de gikk jeg glipp av.

 

Derimot kjenner jeg en som strøk etter 5 min ved et kryss der sensor måtte gripe inn fordi eleven ikke la merke til en bil. Lett gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men pokkern da, så lenge det gikk fint burde du vell fått bestått.

Når han vurderer det dithen at jeg er en fare for trafikksikkerheten er det noe jeg respekterer.

Må si at jeg kun er sur på meg selv, som lot meg stresse. Men nå tror jeg nok jeg skal klare å slappe av neste gang, samt passe særdeles godt på rundkjøringene.

 

 

Hadde bare vært til god hjelp om folk brukte blinklyset i denne byen, men neida. Må jo være synsk omtrent for å vite hvor folk skal i rundkjøringene :tease:

 

Helvette, nå gruer jeg meg til min andre oppkjøring som ikke er før langt uti juni :S

 

Hvorfor det?

Du vet jo hva du gjorde feil første gang (hva da?), så du unngår vel det lett denne gangen.

Lenke til kommentar
Helvette, nå gruer jeg meg til min andre oppkjøring som ikke er før langt uti juni :S

 

Hvorfor det?

Du vet jo hva du gjorde feil første gang (hva da?), så du unngår vel det lett denne gangen.

 

Så lenge han ikke fokuserer for mye på den feilen slik at han gjør en helt ny neste gangen :wee:.

Lenke til kommentar

Tenkte å klage, men som du sier, kan nok ikke forvente noe. For det første tar det vel mye mer enn et drøy måned for det offentlige å bare åpne brevet, og videre har det vel aldri skjedd at et norsk statlig organ gir reprimande til sine ansatte. Er man innenfor så er man der for godt.

Lenke til kommentar

Jeg lå i 40 i en 30-sone. Oppdaget det fort og senket farten. Når sensoren spurte meg hvordan det hadde gått, svarte jeg at jeg lå i 40 i en 30-sone, for at han skulle skjønne at jeg hadde fått det med meg. Svaret han kom med var "Ja, det er jo en viss tid man kan ligge over fartsgrensen uten at man stryker av den grunn. (Laaaang pause) Men jeg satt ikke med noen stoppeklokke, så du har bestått."

 

Den pausen han hadde før han sa jeg hadde bestått kjentes ut som en halv evighet. Og følelsen når han sa jeg hadde bestått var som en orgasme. Jeg var redd for at jeg hadde strøket da han begynte å si ting som "Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så sinte når de stryker på oppkjøringen. De er jo tydligvis ikke klare for å kjøre alene når de gjør det." når vi begynte å nærme oss biltilsynet.

 

Men det gikk heldigvis bra :)

 

For å svare på spørsmålet til trådstarter: Nei, jeg strøk ikke ;)

Endret av e-banez
Lenke til kommentar

Jeg ble den heldige vinner av influensa, med feber og hele pakka, helga før jeg skulle ha oppkjøring (på mandag). Lang ventetid på ny oppkjøring, så jeg bestemte meg for å prøve. Etter oppvarmingstimen var jeg helt ferdig, i tillegg til at jeg var nervøs som f. Men ikke nok med det, jaggu skulle sensoren ha med 2 stykker til som skulle vurdere han. Ble ikke akkurat mindre nervøs av at det... Det trengs vel ikke sies at konsentrasjonen var heeelt på topp i det jeg kjørte, satt der og var kald, sliten, hosta og svetta om hverandre, og det ble en del småfeil, og sensor følte seg ikke helt trygg, noe som kanskje ikke var veldig rart.. :p

 

Andre gangen var jeg i litt bedre form, og da gikk det heldigvis bra.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...