Gå til innhold

V12 - Kreatinpulver. Noen bivirkninger?


Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt om v12 rundt omkring og funnet mange gode grunner til å bruke det.

Kort oppsummert kan man si at v12 er:

 

V12 er en ny revolusjonerende formel for deg som vil øke din prestasjon og muskelvolum. I de siste teknologiske gjennombrudd innen prestasjonssøkende og muskelcellevolumøkende ingredienser vet man nå hva den beste formelen bør inneholde. Disse ingrediensene er samlet i V12.

 

Men hva slags bivirkninger har det? Siden det er blitt tatt bort fra markedet i Norge, så kan det godt hende det har bivirkninger.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde en 1mnds-kur for ca 3mnd siden. Synes denne kreatinen virket veldig bra, for meg ihvertfall. Jeg orket mer på treningsøktene og jeg ble også større, fysisk sett. Det viktigste du må huske på når du går på kreatin? Drikk mye mer vann enn du egentlig tror du trenger. Gjerne 2-3 liter(og det er utenom det du drikker under øktene).

 

Jeg kjenner ingen bivirkninger etter å brukt dette pulveret, og jeg har også klart å opprettholde max-løftet etter jeg sluttet på kreatinet. Anbefaler det på det høyeste!

Lenke til kommentar

Jeg og kameraten min begynte på kreatin-kur samme dag: ingen av oss hadde prøvd kreatin før. Han tok "Vault", mens jeg nøyde meg med "V12" ettersom jeg ikke ville risikere å bli veldig dårlig(har hørt det kan være lurt å først prøve på en mildere type kreatin om du ikke har "gått" på slike stoffer tidligere).

 

Resultatet ble at han opplevde mye magesjau og vondt i hodet ettersom han ikke drakk nok vann. Jeg drakk vel 3-5 liter væske i perioden jeg gikk på kreatin, og opplevde bare en dag hvor ting gikk skikkelig ille(drakk ca en halv liter væske den dagen) - magesjau og slapphet. Konklusjon: respekter at du faktisk må drikke mye mer vann(væske) når du går på kreatin.

 

Er nå rett over en mnd siden min forrige kur og i morgen begynner jeg på en ny en, men denne gang vil jeg prøve "Krea-bolic"(høres sykt ut, men denne er mildere enn "V12" og "Vault" ettersom den fortsatt selges i Norge.)

Lenke til kommentar
Kreatin kan ikke kalles en kur  :ph34r:

8341554[/snapback]

Hva kaller du det da ? :)

8341678[/snapback]

Kaller det ikke noe spesielt.

 

En kur er jo noe du er på over en tid og så må man ta en pause fra det, noe som man trodde man måtte med kreatin før. Men som man fant ut var bullshit.

Lenke til kommentar
Kreatin kan ikke kalles en kur  :ph34r:

8341554[/snapback]

Hva kaller du det da ? :)

8341678[/snapback]

Kaller det ikke noe spesielt.

 

En kur er jo noe du er på over en tid og så må man ta en pause fra det, noe som man trodde man måtte med kreatin før. Men som man fant ut var bullshit.

8341738[/snapback]

Hvis han kjører det over tid og tar pauser fra det, (selv om noen sier det er bullshit) så er det fortsatt en kur for han :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Man fant ut at man ikke trenger å ta pause fra monohydrat. Gjelder det samme med V12?

8341775[/snapback]

 

V12 må man ha pauser fra. Det står veldig klart på boksen.

 

Jeg ville heller ikke sagt "kreatinkur".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det kurerer vel ingen ting spessielt, eller? :hmm:

Kur = Noe som kurerer

8341948[/snapback]

 

Nja. Hva kurerer slankekur da? Fedme? I så fall kurerer kreatinkur mangel på muskler.

Lenke til kommentar

Takk for alle disse utrolig konstruktive kritikkene i denne tråden. Tror nok trådstarter er veldig fornøyd med slike kommentarer...

 

Grunnen til at jeg kaller det en kur er vel egentlig bare fordi jeg ikke går sammenhengende på kreatin i mer enn 1mnd(mulig jeg prøver 2 etterhvert om jeg føler det er verdt det). Kunne eventuelt kalt det en "kreatinperiode", "min herlige tid med kreatinen" eller "en måned med kreatinen". Dette hadde sikkert vært mye enklere for trådstarter å forstå. Til dere med litt mindre konstruktive kritikker i denne threaden: er ikke sur/irritert på bare dere, men på ALLE som hele tida skal kverrulere. Om det er forum eller RL: det er en sykt dårlig egenskap som jeg anbefaler dere å slutte med. :thumbup::love:

 

Så, om du ikke har noe konstruktivt å komme med, vær så snill å S T F U(som Samuel L. Jackson sier mye bedre enn meg).

 

kthxbye :whistle:

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

Finn et hull og gjem deg, mihcaoj. Du er ikke særlig "konstruktiv" selv.

 

Forsåvidt anbefaler jeg deg å lese artikkelen TN skrev om kreatin i mars:

http://www.tn.no/artikler.aspx?id=163

 

Kreatin monohydrat er fortsatt det eneste kreatin produktet som er dokumentert virkningsfullt og som det er gjort studier på både på effekt og sikkerhet.

Endret av Camron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...