Cuneax Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Endelig har jeg blitt herre over hele verden. Etter to forsøk med Rome (som begge endte i bugga savegames pga patching), kan jeg endelig legge fra meg detta spillet og lese pensum Siste regionen jeg tok var selvfølgelig Kypros.
zonko Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer O store verdenshersker! Hvilken vanskelighetsgrad spilte du med?
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Takk! Jeg spiller selvfølgelig med Very Hard på både kampanje og slag. Syns det er for lett også, jeg
magicgunnar Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Takk! Jeg spiller selvfølgelig med Very Hard på både kampanje og slag. Syns det er for lett også, jeg 8335851[/snapback] Grattis! Om 10 år er forhåpentligvis AI'en bedre, det er bare å vente. På den annen side kan det jo hende man kan spille campaign online etterhvert? Blir jo dessverre mye venting da...
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Takk for det. Ventetid kan eventuelt løses ved at rundene går på tid (man velger selv: 5, 10, 15 min osv). Men det blir vel uansett litt av et problem hvis det skal være med mange.
magicgunnar Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Takk for det. Ventetid kan eventuelt løses ved at rundene går på tid (man velger selv: 5, 10, 15 min osv). Men det blir vel uansett litt av et problem hvis det skal være med mange. 8336242[/snapback] Jeg tenker meg at alle er mennesker ja, og det kan bli litt urettferdig om man skal begrense antall slag man kan ta manuelt med en tidsfrist, så hvis en person har 5 slag og en annen ingen så blir det fort litt ventetid.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Endelig har jeg blitt herre over hele verden. Etter to forsøk med Rome (som begge endte i bugga savegames pga patching), kan jeg endelig legge fra meg detta spillet og lese pensum Siste regionen jeg tok var selvfølgelig Kypros. 8335746[/snapback] Du må ha brukt JÆVLI mange timer for å få til det der! Åssen i *"3?/(/+- fikk du tak i alle de penga?
Cuneax Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Har vel tatt sin tid, ja Tok det i to etapper. Tok opp igjen spillet for noen uker siden og har brukt deler av påsken på å sette inn nådestøtene mot mine mange fiender. Penger får man når man bygger ut handel i alle byene samt holder hæren på et minimum Tjente vel rundt 50k pr runde mot slutten.
TSP Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 O du store verdenshersker! O cunionius! Du har ingen intensjoner om å gjøre det samme med Medieval 2: Total War? Du skal vite det at patchen som er kommet visstnok har meget gode forandringer og spillet er mye bedre, det sier de som spiller den "lekkede patchen" som visstnok skal ha hatt feil og dermed ikke er støttet av Sega.
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Say what? Hvis du ser på bildet, vil du finne ut at det nettopp er Medieval 2: Total War.
magicgunnar Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Say what? Hvis du ser på bildet, vil du finne ut at det nettopp er Medieval 2: Total War. 8340725[/snapback] Han mente nok m2tw med patch2, jeg skal ikke uttale meg om det blir noe vanskeligere enn med patch1 før jeg har prøvd den, men patch1 var jo i det minste bedre enn ingen patch.
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 Uansett gidder jeg nok ikke å ta over verden igjen med det første
TSP Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Han mente nok m2tw med patch2, jeg skal ikke uttale meg om det blir noe vanskeligere enn med patch1 før jeg har prøvd den, men patch1 var jo i det minste bedre enn ingen patch.8341067[/snapback] Skulle gjerne sett at du hadde hatt rett... Uansett gidder jeg nok ikke å ta over verden igjen med det første 8341119[/snapback] Nei, men det forstår jeg. Ser meg overrasket over at du faktisk tok over hele verden med Medieval 2: Total War, trodde det var for dårlig for deg til at du gadd å gjøre det. Men cun bare for å forsyne deg med litt gode nyheter er patch 1.2 veldig god (den er ikke offisielt kommet)
Articfare Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Har du en Autosave, QuickSave eller Save av eller ved slutten ? Jævla bra gjort btw . Prøv med DLV moden så skal du se hva krig virkelig er.
Flexo Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Jeg bøyer meg i støvet! Med 320 turns på very hard er det imponerende.
Cuneax Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Takk. Syns du det? Syns jeg var treig, jeg da, bortsett fra den siste blitzkriegen mot Russland og mongolene ^^
Flexo Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Tja, kommer jo litt an på hvor offensiv du liker å være. Selv liker jeg å bygge ordentlige hærer og bygge ut byene før jeg utvider grensene. Den orginale tidsfristen for å erobre 45 provinser er alt for kort. Det eneste du får gjort er å masseprodusere hærer og sende dem til øst og vest. Visst du lager en hær som er midt på treet, putter dem sammen med faksjonslederen eller whatever og sender dem ut til å by etter by og slakter alle får generalen og soldatene flere og flere erfaringspoeng og kan til slutt bli ustoppelige. Siden troppene ikke er topp moderne har det fleste slott muligheten for å retraine. Slik kan man fort erobre et lite kongerike. Styrte du skatten på byene selv eller gjorde AI'en det?
Cuneax Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Jeg styrte skatten selv i alle byene. Men spillet bugga plutselig og satte inn AI-styrt økonomi på alle byene, som jeg manuelt måtte huke av
eggenz Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Endelig har jeg blitt herre over hele verden. Etter to forsøk med Rome (som begge endte i bugga savegames pga patching), kan jeg endelig legge fra meg detta spillet og lese pensum Siste regionen jeg tok var selvfølgelig Kypros. 8335746[/snapback] Du må ha brukt JÆVLI mange timer for å få til det der! Åssen i *"3?/(/+- fikk du tak i alle de penga? 8336522[/snapback] penger er vell det minste problem? enste problemet til meg er jo at det tar litt tid xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå