trydis Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Lovende, har et liknende tastatur på min HTC TyTn mobiltelefon og de funker topp når man får litt trening på de.
Fnix Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jøssøss navn.. Virkelig lekkert! Dette blir vel en sånn må ha greie men jeg tror ikke jeg tør å tenke på prisen enda.. Ser ut til at det kan bli litt "knøttete" og ser for meg at tomlene skriver noe alá SMS-på-mobil-stil. Bare headsettet fungerer på samme tid!
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hvist du ser nøye etter ser du en en liten grå "laff" som stikker ut under tastaturet, kanskje det er der headsette skal sitte?
Brakara Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Hvist du ser nøye etter ser du en en liten grå "laff" som stikker ut under tastaturet, kanskje det er der headsette skal sitte? 8336155[/snapback] Korrekt.
lonnj89 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Hehe...så klart jeg hadde rett menne....der er det bare et høl...og på det headsette jeg har er det jo to flate patenter på siden av selve "pluggen"? Åssn skal det passe? link til bilde: http://www.gamestation.co.uk/images/main/x...box360-03-b.jpg Endret 8. april 2007 av mX
Glipp Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 darn. dette er det jeg vil kalle.. LEKKERT! garantert kjøp!
doffen45 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Er dette ekstra utstyr til kontrollen eller kommer det en slik kontroll? Blir bra med en sånn hvis og når det kommer MSN og webleser.
Lakus Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Denne skal kjøpes Selv om den kanskje ikke blir så mye i bruk skal jeg ha den for "dings-faktoren" Håper bare det blir mulighet for headset samtidig + "Play 'n Charge Kit" samtidig!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Kanskje litt veldig liten? Når den skal få plass mellom de to"håndtakene".. 8335191[/snapback] men en mobil er stor nok? går fin fint den der
Pebble Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jepp! Så ut som en lur sak.. Skal nok ikke ha en, siden jeg ikke har 360'n koblet mot nett men..
Brakara Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Er dette ekstra utstyr til kontrollen eller kommer det en slik kontroll?Blir bra med en sånn hvis og når det kommer MSN og webleser. 8337610[/snapback] Det blir ekstrautstyr som koples til kontrolleren. MSN kommer (ubekreftet dato er 7. mai), men webleser må man nok vente en stund på (om det kommer i det hele tatt).
Brakara Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Gizmodo skriver litt om dette: No comment on the photos. But you know what's absurd? When journalists who hold embargoed info pretend to not know a leak when they see it, or post it as a rumor instead. Let's call the Emperor a fat naked bastard, and not lie to readers. Again, no comment on the hardware above. Another Rumor: If there's a post with official knowledge of this hardware, it's rumored to come tonight. Or not. According to *reliable sources*.
MistaPi Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hvist du ser nøye etter ser du en en liten grå "laff" som stikker ut under tastaturet, kanskje det er der headsette skal sitte? 8336155[/snapback] Ta en titt på pluggen til headsetet ditt, den vil ikke passe der. Dette er nok mock-ups for det er åpenbart rendere.
d'espresso Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Kanskje litt veldig liten? Når den skal få plass mellom de to"håndtakene".. 8335191[/snapback] men en mobil er stor nok? går fin fint den der 8337775[/snapback] Hadde vært ganske upraktisk med et stort tastatur kobla til mobilen som du må slepe rundt hele tiden? Mange knapper på mobiler er så store som de kan være. Mener bare at den blir knøttete..
thadon Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Serial, det tastaturet var rått. Skal ha det vis vi får støtte for msn og eventuelt webbrowser
trydis Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jepp, dette er 3D Studio/Maya etc. arbeid, selv om det muligens ligger noe mer bak det...
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Kanskje litt veldig liten? Når den skal få plass mellom de to"håndtakene".. 8335191[/snapback] men en mobil er stor nok? går fin fint den der 8337775[/snapback] Hadde vært ganske upraktisk med et stort tastatur kobla til mobilen som du må slepe rundt hele tiden? Mange knapper på mobiler er så store som de kan være. Mener bare at den blir knøttete.. 8338186[/snapback] mente ikke det, du sa dette var lite, men det fungerer bra å skrive på en mobil så den funker fint, hvis du vill ha større kan du kjøpe vanlig tastatur
Nonsens Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Veldig bra - dette har jeg ventet på! (Så skisse av en prototype for et års tid siden eller noe).
Landeplagen Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Ser knotete ut. Hvilken software vil vi kunne bruke dette på?
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Hehe...så klart jeg hadde rett menne....der er det bare et høl...og på det headsette jeg har er det jo to flate patenter på siden av selve "pluggen"? Åssn skal det passe? link til bilde: http://www.gamestation.co.uk/images/main/x...box360-03-b.jpg 8336338[/snapback] Det så litt rart ut, ja. Kanskje tastaturet på bildet bare er en prototype. Så utrolig bra ut, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå