Rollespilleren Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Hvilke finnes? Stormwind: Bolvar Kan hordes ta Onyxia i forkledning? Ironforge: Magni Gnomenes sjef. Har noen guilds tatt denne? Darnassus: To stykker. Har guilds tatt disse? Draenei: 1? Har hordene tatt denne? Camp Bluff: 1? Undead City: 2? Orgrimmar: 1? Thrall Har trollene en boss? Og har alliance tatt denne i så fall? Silvermoon City: 1?
TRS Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Med forbehold om stavefeil. Thunder Bluff: Cairne Bloodhoof UC: Lady Sylvanas Windrunner & Varimathras Orgrimmar i tillegg til Thrall så har man Vo'jin eller noe, som er Troll Silvermoon: Lor'themar Theron & Grand Magister Rommath Edit: og ja, finnes alliance som har tatt alle Horde bosser i gamle wow iallefall (aner ikke med Silvermoon) Endret 8. april 2007 av TRS
Jon4s Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Mener å huske at DnT(Death & Taxes) har tatt ned alle de "gamle" horde-bossene. Er ikke sikker på om noen har tatt ned Draenei bossen eller Blood Elf bossen.
Speik Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Gnomebossen i ironforge heter High Tinker Mekkatorque.
Lightningwolf Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Jeg løp egenhendig inn i exodar og drepte alle siviliansene. Han bossen tror jeg er vanskelig for et raid, for i min combat log sto det Prophet velens STAFF STRIKE (wtf liksom) hits you for 4k. og jeg tror han har litt værre ting enn staff strike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå