Gå til innhold

Laste ned "prison Break" lovlig?


Anbefalte innlegg

Lurte på om utgiverne har gjort det sånn at man kan laste ned de episodene man ikke får sett ? Kan man se dem live på cnbc(eller hva nå enn den kanalen heter)(vet ikke om det var de som sendte den i amerika :S) eller noen andre tv.kanaler?

 

Plz answer someone :cry:

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke episoder mener du at du ikke får sett lovlig? Er ikke lov å laste ned rettighetsbeskyttet materiale uansett hvordan du gjør det.

8330710[/snapback]

 

 

vet det, men formulerte meg litt feil... Ikke laste ned, men se. Om det går an å se det gjennom noen tvkanaler på internett eller no??

Lenke til kommentar
Hvilke episoder mener du at du ikke får sett lovlig? Er ikke lov å laste ned rettighetsbeskyttet materiale uansett hvordan du gjør det.

8330710[/snapback]

 

 

vet det, men formulerte meg litt feil... Ikke laste ned, men se. Om det går an å se det gjennom noen tvkanaler på internett eller no??

8330719[/snapback]

 

Lovlig?

 

Nei, ikke mer å si egentlig...

Lenke til kommentar
Er ikke lov å laste ned rettighetsbeskyttet materiale uansett hvordan du gjør det.

8330710[/snapback]

Det er bare tull!

 

MIN.PNG

Dette bildet f.eks er MITT og rettighetsbeskyttet under åndsverksloven i Norge, og med mindre du har deaktivert nedlasting av bilder i browseren din har du lastet det ned. Men du har ikke gjort noe ulovlig i det. På samme måte er alt fra HW.no-logoen til musikken på itunes.com og emusic.com rettighetsbeskyttet, men fortsatt tilgjengelig for nedlasting.

 

At noe er "rettighetsbeskyttet" betyr null og niks, for omtrent alt er rettighetsbeskyttet. Alt fra deg plystrende inn i mikrofonen til den siste episoden av Prison Break, og det uten at du har gjort en døyt for å skaffe deg den retten.

Lenke til kommentar
Er ikke lov å laste ned rettighetsbeskyttet materiale uansett hvordan du gjør det.

8330710[/snapback]

Det er bare tull!

 

MIN.PNG

Dette bildet f.eks er MITT og rettighetsbeskyttet under åndsverksloven i Norge, og med mindre du har deaktivert nedlasting av bilder i browseren din har du lastet det ned. Men du har ikke gjort noe ulovlig i det. På samme måte er alt fra HW.no-logoen til musikken på itunes.com og emusic.com rettighetsbeskyttet, men fortsatt tilgjengelig for nedlasting.

 

At noe er "rettighetsbeskyttet" betyr null og niks, for omtrent alt er rettighetsbeskyttet. Alt fra deg plystrende inn i mikrofonen til den siste episoden av Prison Break, og det uten at du har gjort en døyt for å skaffe deg den retten.

8331026[/snapback]

 

Når jeg brukte utrykket "Å laste ned" mente jeg mer sånn de fleste bruker det. Når du bevisst bruker et program, enten det er P2P eller BitTorrent, og henter enten musikk, filmer, spill eller diverse programvare. Når jeg ser tilbake på setningen jeg valgte skjønner jeg at det ble feil. Så bare bra du rettet på meg :yes:

Lenke til kommentar

men la oss nå da si at noen andre har lastet det opp på en side som f.eks. dailymotion eller veoh. Da er det vel de som har brutt loven og å se på copyrighted materiale gjennom en slik side bryter du vel teknisk sett ikke loven

 

snakker altså om å se på serier som blir streamet

Endret av nadge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...