Gå til innhold

Problemer ved oppkobling - hører ingenting


Anbefalte innlegg

Hei!

Noen flere der ute som har problemer når de ringer til eller mottar samtaler fra andre?

I de siste 2 ukene har det til stadighet blitt dønn tyst i telefonen i det jeg ringer ut. Hører ikke ringetonen og ikke at den jeg ringer svarer, men ser i displayet på telefonen at jeg har blitt koblet opp. Den jeg ringer hører meg.

 

4-5 andre jeg har snakket med sier akkuratt det samme, og alle tror det er telefonen som er ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen flere der ute som har problemer når de ringer til eller mottar samtaler fra andre?

I de siste 2 ukene har det til stadighet blitt dønn tyst i telefonen i det jeg ringer ut. Hører ikke ringetonen og ikke at den jeg ringer svarer, men ser i displayet på telefonen at jeg har blitt koblet opp. Den jeg ringer hører meg.

 

4-5 andre jeg har snakket med sier akkuratt det samme, og alle tror det er telefonen som er ødelagt.

8326274[/snapback]

 

det som kan hende er at tlf din sliter med å koble seg opp, enten pga antennen i tlf, eller det kan være noe galt med dekningen der du befinner deg. selv om det på tlf står at du har full dekning, kan du befinne deg i et dekningshull, slik at tlf ikke tar inn at det mangler dekning, men den får heller ikke ringt ut.'

dersom du ikke har førskt det kan du jo slå av og på tlf, se om den klarer lettere og plukke opp signalene, evt ta med tlf til forhandler og få de til å sjekke om det er noe galt med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...