Gå til innhold

Beste grafikk Xbox360 vs PS3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg må si att Crysis leverer grafikk som eg trudde en pc aldri ville oppnå..

 

detaljenivået, alt i mijøet kan ødelegges ikkje minst på en realistisk måte, fysikken, lyset,teksturer...alt er top notch..

 

kansje vi får se sånn grafikk på playstation 4 eller 5...men att dagens konsoller vil klare noe sånt er umulig..

8308451[/snapback]

 

Det er bra vi har en ekspert her inne... Playstation 4 og 5?? ps4? minst 5-6 år... eventuell ps5? minst 10år+... noen som tror at crysis fortsatt ser bra ut da? :thumbdown:

8308597[/snapback]

 

da har eg ett spørsmål til deg...kva skal du gjere når grafikken er blitt fotorealistisk..?

 

grafikken kan ikkje bli bedre enn hva du ser i virkeligheten...eg trur crysis ikkje er langt fra og oppnå den realismen..

 

og vi får ingen ps4 før om minst 8-10 år..sett utifra ps2 sin levetid...konsoller ligger alltid etter pcer...den viser bedre grafikk med samme den blir lansert..men etter ett år har pcen gått forbi..det vil vi sjå med Crysis no..så vil en ny konsoll ta igjen pcen att..i ett år kansje..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Hvis du sammenligner spillene som har kommet på begge plattformene, trekker vel 360 det lengste strået. NFS:Carbon og CoD3 ser etter min mening penest ut på 360. Fight Night Round 3 har litt bedre grafikk på PS3 men blir helt ødelagt som spill pga manglende rumble i stikka.

Gears of war er vel enestående så langt grafikkmessig, men etter å ha levd under en stein med tanke på forhåndsomtaler og videoer av både PS3 og Motorstorm må jeg si meg mektig imponert over fartsfølelsen her...

Lenke til kommentar
Eg må si att Crysis leverer grafikk som eg trudde en pc aldri ville oppnå..

 

detaljenivået, alt i mijøet kan ødelegges ikkje minst på en realistisk måte, fysikken, lyset,teksturer...alt er top notch..

 

kansje vi får se sånn grafikk på playstation 4 eller 5...men att dagens konsoller vil klare noe sånt er umulig..

8308451[/snapback]

 

Det er bra vi har en ekspert her inne... Playstation 4 og 5?? ps4? minst 5-6 år... eventuell ps5? minst 10år+... noen som tror at crysis fortsatt ser bra ut da? :thumbdown:

8308597[/snapback]

 

da har eg ett spørsmål til deg...kva skal du gjere når grafikken er blitt fotorealistisk..?

 

grafikken kan ikkje bli bedre enn hva du ser i virkeligheten...eg trur crysis ikkje er langt fra og oppnå den realismen..

 

og vi får ingen ps4 før om minst 8-10 år..sett utifra ps2 sin levetid...konsoller ligger alltid etter pcer...den viser bedre grafikk med samme den blir lansert..men etter ett år har pcen gått forbi..det vil vi sjå med Crysis no..så vil en ny konsoll ta igjen pcen att..i ett år kansje..

8308644[/snapback]

 

Ja, da vet du jo faktisk alt selv, fatter ikke hvordan du klarte å skrive den første posten så idiotisk. :cool:

Lenke til kommentar
Eg må si att Crysis leverer grafikk som eg trudde en pc aldri ville oppnå..

 

detaljenivået, alt i mijøet kan ødelegges ikkje minst på en realistisk måte, fysikken, lyset,teksturer...alt er top notch..

 

kansje vi får se sånn grafikk på playstation 4 eller 5...men att dagens konsoller vil klare noe sånt er umulig..

8308451[/snapback]

 

Det er bra vi har en ekspert her inne... Playstation 4 og 5?? ps4? minst 5-6 år... eventuell ps5? minst 10år+... noen som tror at crysis fortsatt ser bra ut da? :thumbdown:

8308597[/snapback]

 

da har eg ett spørsmål til deg...kva skal du gjere når grafikken er blitt fotorealistisk..?

 

grafikken kan ikkje bli bedre enn hva du ser i virkeligheten...eg trur crysis ikkje er langt fra og oppnå den realismen..

 

og vi får ingen ps4 før om minst 8-10 år..sett utifra ps2 sin levetid...konsoller ligger alltid etter pcer...den viser bedre grafikk med samme den blir lansert..men etter ett år har pcen gått forbi..det vil vi sjå med Crysis no..så vil en ny konsoll ta igjen pcen att..i ett år kansje..

8308644[/snapback]

 

Ja, da vet du jo faktisk alt selv, fatter ikke hvordan du klarte å skrive den første posten så idiotisk. :cool:

8308844[/snapback]

 

 

øøø...eg vil da si den første posten var grei nok...men for all del, viss ps3/x360 kan spytte ut crysis grafikk etterkvart så skal eg ikkje krangle på det..eg vil da synes det berre ville vorte bra...men eg tviler sterkt på det...

Lenke til kommentar

Som jeg har forsøkt å sagt før, man kan ikke sammenligne et bilspill med et FPS/TPS siden det er 2 totalt forskjellige spill og 2 totalt forskjellige måter å designe dem på. Bilspill kan fort gjøres vakker med lavt forbruk siden du skjelden stopper og daffer for å se på grafikken. Da er FPS/TPS noe annet hvor du raskt kommer mitt i veggen og ser stygge kanter.

 

2 forskjellige designer måter, 2 forskjellige spill.

Lenke til kommentar
Lol, Avean, Gears tar Motorstorm på grafikk anytime.. Motorstorms grafikk er ikke imponerende i det hele tatt..

8307580[/snapback]

 

Er ikke enig med deg i det hele tatt. I Motorstorm har du fotorealistiske omgivelser, fysikk hvor kjøretøyene skjærer ned i overflaten på bakken samt milevis med terreng. Gears of War er bra men Motostorm er fantastisk !

8307722[/snapback]

Bull.. Fotorealistiske omgivelser? Så du mener at grafikken i Motorstorm er perfekt (fotorealistisk grafikk=så ekte man får det, anntar jeg?)? At den ikke kan bli bedre? Om du mener det, vil jeg kalle deg en smule trangsynt, og lite befart i spillbransjen generelt ;)

 

Gears gruser Motorstorm "ned i overflaten på bakken" ;)

 

Grafikken på de første bildene av Motorstorm var dritbra, men vi veit jo hvordan det endte.. Da jeg fikk se grafikken spillet endte opp med, og tenkte tilbake traileren, fikk jeg fullstendig latterkrampe.. Spesielt da jeg tenkte på alle folka her som hadde sagt "det ER ekte!! Det kommer til å se sånn ut i det ferdige spillet også! Sony lyver ikke!".. :!:

 

Edit:

Motorstorm er det absolutt beste vi har av grafikk idag, å påstå noe annet er helt sprøtt. Er jo ingenting verken på PC eller Xbox360 som kan måle seg engang.

8308332[/snapback]

:!: PRICELESS!! :p

 

Nå ER du trangsynt..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Eg må si att Crysis leverer grafikk som eg trudde en pc aldri ville oppnå..

 

detaljenivået, alt i mijøet kan ødelegges ikkje minst på en realistisk måte, fysikken, lyset,teksturer...alt er top notch..

 

kansje vi får se sånn grafikk på playstation 4 eller 5...men att dagens konsoller vil klare noe sånt er umulig..

8308451[/snapback]

 

Det er bra vi har en ekspert her inne... Playstation 4 og 5?? ps4? minst 5-6 år... eventuell ps5? minst 10år+... noen som tror at crysis fortsatt ser bra ut da? :thumbdown:

8308597[/snapback]

 

da har eg ett spørsmål til deg...kva skal du gjere når grafikken er blitt fotorealistisk..?

 

grafikken kan ikkje bli bedre enn hva du ser i virkeligheten...eg trur crysis ikkje er langt fra og oppnå den realismen..

 

og vi får ingen ps4 før om minst 8-10 år..sett utifra ps2 sin levetid...konsoller ligger alltid etter pcer...den viser bedre grafikk med samme den blir lansert..men etter ett år har pcen gått forbi..det vil vi sjå med Crysis no..så vil en ny konsoll ta igjen pcen att..i ett år kansje..

8308644[/snapback]

 

Ja, da vet du jo faktisk alt selv, fatter ikke hvordan du klarte å skrive den første posten så idiotisk. :cool:

8308844[/snapback]

 

 

øøø...eg vil da si den første posten var grei nok...men for all del, viss ps3/x360 kan spytte ut crysis grafikk etterkvart så skal eg ikkje krangle på det..eg vil da synes det berre ville vorte bra...men eg tviler sterkt på det...

8308880[/snapback]

 

Nei, for all del... syntes bare at å nevne at "sånn grafikk får vi kanskje på playstation 5"... når det like gjerne kan komme på ps3... det ble bare litt dumt :p

nå håper jeg vi er ferdig med det der. :w00t:

Lenke til kommentar
Motorstorm er det absolutt beste vi har av grafikk idag, å påstå noe annet er helt sprøtt. Er jo ingenting verken på PC eller Xbox360 som kan måle seg engang.

8308332[/snapback]

hahaha :!: .

Eg NYT desse innlegga dine Avean! Kom igjen, gi litt meir gass no! Sei at PS3 har bedre oppløysning enn auga våre! Du har vel noko slik på lager? :D

 

 

Du sier du har hatt en Xbox 360 med 8 spill før du solgte den. Jeg er nesten imponert over hvor mange ganger din Xbxo 360 historie forandrer seg. Den har gått fra at du aldri ville hatt en xbox 360, til at alle du kjenner som har xbox 360 har måttet sende den til reperasjon til at du har sendt den inn mange ganger selv, og nå har du faktisk solgt denne Xbox 360en.

 

Sorry hvis det oppfattes som personangrep, men du er ikke en særlig pålitelig kilde Avean, og du er nok den som blir tatt minst seriøst her inne når det gjelder å få tips til konsollvalg.

8308408[/snapback]

+1 Eddie :)
Lenke til kommentar

Det der må være det dummeste argumentet jeg har sett. Du sier jeg ikke har sett mye av hva da ? Har hatt over 8 Xbox360 spill før jeg solgte den, har en PC med Core 2 E6600 og 8800GTS. Hva er det jeg ikke har sett mener du ? Kom igjen med det.

 

Motorstorm er det absolutt beste vi har av grafikk idag, å påstå noe annet er helt sprøtt. Er jo ingenting verken på PC eller Xbox360 som kan måle seg engang.

8308332[/snapback]

 

Jeg ler så tårene spretter, du må spille FM eller noe sånt du på PCèn din hvis du har en slik PC, tviler. Hvis du har kjøp deg Command & Conquer 3 og fyr alltid til maks så ser du hva som gruser hva... hehehehehe.

 

Må være kjekt å jobbe i PR avdelingen til Sony

Lenke til kommentar

Det der må være det dummeste argumentet jeg har sett. Du sier jeg ikke har sett mye av hva da ? Har hatt over 8 Xbox360 spill før jeg solgte den, har en PC med Core 2 E6600 og 8800GTS. Hva er det jeg ikke har sett mener du ? Kom igjen med det.

 

Motorstorm er det absolutt beste vi har av grafikk idag, å påstå noe annet er helt sprøtt. Er jo ingenting verken på PC eller Xbox360 som kan måle seg engang.

8308332[/snapback]

 

Jeg ler så tårene spretter, du må spille FM eller noe sånt du på PCèn din hvis du har en slik PC, tviler. Hvis du har kjøp deg Command & Conquer 3 og fyr alltid til maks så ser du hva som gruser hva... hehehehehe.

 

Må være kjekt å jobbe i PR avdelingen til Sony

8309013[/snapback]

 

 

Bruker du C & C 3 som referanse til pc grafikk? Det har middelmådig til grei grafikk. Greit til å være RTS.

Lenke til kommentar

Må bare vise et bilde til fra Crysis!

Crysis.jpg

 

Jeg personlig mener at X360 og PS3 leverer såpass god grafikk nå, at jeg er mer spent hva de klarer og gjør med f.eks fysikk og A.I i spill. Grafikk betyr mye, men ikke alt. Vi kommer også til å se spill med både god grafikk og bedre grafikk på begge konsollene..

Helt ufattelig at enkelte enda tror at PS3 og cell prossesoren skal plutselig gjøre et gjøre et "hopp", og vise oss grafikk som er overlegen av alt vi har sett per dags dato.. :ermm:

Lenke til kommentar

Mange forguder PS3 over alt på jorden og tro den kan gjøre vann til vin. Er vel derfor man får mange rare utsagn som en vis person ser ut til å være flink med. Crysis er et spill som ser grafisk nydelig ut, og jeg tror det blir å ta tid før man ser like gode spill på konsoller, mye grunnet alt småplukket som bygger opp motoren. Men over tid, ja. PC har den fordel at den kan ta i bruk siste HW med en gang HWen foreligger, og kan bygge motoren ut fra det, men den luksussen har ikke konsoller, som er låst til 1 HW hele sitt liv. Derfor er det og imponerende hva utviklere klarer å presse ut av HWen til en konsoll, grafisk.

 

Men jeg er og mettet av grafikken og grafikkjaget. Jeg vil se noe annet på markedet som bedre AI i spillene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...