Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du 25 år og 1 dag? siden du vil ha 25+ servere ?

8324028[/snapback]

Jeg for min del skjønte ikke den der :ermm:

Han vil sikkert ha 25+ servere fordi alle som er 25 eller over er hvertfall mer moden enn 12 åringer..

Han som sa han ville ha 16+, må ikke være 16 år for å si det?

Skrevet

8324028[/snapback]

Han vil sikkert ha 25+ servere fordi alle som er 25 eller over er hvertfall mer moden enn 12 åringer..

8324030[/snapback]

Bare ta en titt på alle 16årige jenter i dag. Ekke mye modent der selv om alle påstår at dem er mer modne enn oss gutta. HVOR DA?

Skrevet (endret)

8324028[/snapback]

8324030[/snapback]

Bare ta en titt på alle 16årige jenter i dag. Ekke mye modent der selv om alle påstår at dem er mer modne enn oss gutta. HVOR DA?

8324089[/snapback]

FFS? MODEN? sorry, men når måtte man være moden for å spille spill? Den der var litt drøy synest jeg, greit nokk, jeg skjønner hvorfor folk vil at det skal være 16+ osv, fordi det da er lettere og forstå seg på spillet og på komunikasjonen i spillet. Selv synes jeg spillet kan være for alle. Er du ikke fornøyd med 12 åringer som har lånt brorens account kan du like godt få folk du kjenner og vet er over 16 til å joine deg...du ber så og si om det vis du joiner en random gruppe. Da kan det til og med hende du møter en 22 åring som forstår spillet like lite som en 12 åring. å sette alders grense tviler jeg vil hjelpe på "idiotien"...

Endret av xitto
Skrevet
FFS? MODEN? sorry, men når måtte man være moden for å spille spill?
Når man spiller med andre mennesker er det en fordel å ikke reagere med banning og sinne når det skjer ting man ikke liker, det har med modenhet å gjøre ;)
Skrevet
Når man spiller med andre mennesker er det en fordel å ikke reagere med banning og sinne når det skjer ting man ikke liker, det har med modenhet å gjøre

Viss dette stemmer så er ikke Guild leaderen i guildet som jeg var med i mye moden :!: :p:tease:

Skulle ikke mye til for og hisse han opp kan du si :whistle:

Skrevet

Random shaman/druid/paladin: "I don't heal/tank, I'm dps spec"

Det er helt greit. Folk må da for pokker få lov til å specce som de vil, og spille som de vil. Når jeg rekrutterer folk til pug, leter jeg etter healer og tank, ikke prest og warrior.

Skrevet

Druid: I DPS SHAMAN HEALS!

meg: Please? you got better heals than the shaman, and he is only lvl 18, you are 22.

Druid: I hate to heal. IDPS!

sånn gikk det i wailing carvens ista.

Fikk inn en 22 shaman siden en paladin leavet.

Så han tok over healer jobben.

Så drar warrioren et nubpull uten like, aggroer 5 stk og vi er føked.

Men shamanen på lvl 22, uten heal specc healer som en jævla gud sammen med lvl 18 shamanen.

Så skjer det, de går oom. Druiden derimot, løper rundt dps'er gidder ikke hjelpe noen. Så dør alle utenom meg og han! jeg bruker voidwalker til og overleve.

Når alle var resset spurte jeg druiden: Hvorfor i helvete healet du ikke?

Han svarte: I DPS! <-- ser jeg den fra nå, leaver jeg så fort jeg kan.

Skrevet
Værste jeg vet er folk som er sånn overoptimistiske folk, som alltid tror det går bedre etter wipes -.-'

8328252[/snapback]

henger meg på den. "We will do it now" etter 4. wipe på murmur fordi tanken er for tjukk i huet til å forstå hvordan bossen fungerer selv etter grundige forklaringer....

Skrevet
Druid: I DPS SHAMAN HEALS!

meg: Please? you got better heals than the shaman, and he is only lvl 18, you are 22.

Druid: I hate to heal. IDPS!

sånn gikk det i wailing carvens ista.

Fikk inn en 22 shaman siden en paladin leavet.

Så han tok over healer  jobben.

Så drar warrioren et nubpull uten like, aggroer 5 stk og vi er føked.

Men shamanen på lvl 22,  uten heal specc healer som en jævla gud sammen med lvl 18 shamanen.

Så skjer det, de går oom. Druiden derimot, løper rundt dps'er gidder ikke hjelpe noen. Så dør alle utenom meg og han! jeg bruker voidwalker  til og overleve.

Når alle var resset spurte jeg druiden: Hvorfor i helvete  healet du ikke?

Han svarte: I DPS! <-- ser jeg den fra nå, leaver jeg så fort jeg kan.

8328227[/snapback]

Bror, la oss gråte sammen.

Skrevet
Værste jeg vet er folk som er sånn overoptimistiske folk, som alltid tror det går bedre etter wipes -.-'

8328252[/snapback]

henger meg på den. "We will do it now" etter 4. wipe på murmur fordi tanken er for tjukk i huet til å forstå hvordan bossen fungerer selv etter grundige forklaringer....

8328354[/snapback]

oioi, er man først kommet til murmur så skal man ikke wipe! det er snakk om at melee lærer seg å beine når murmur må prompe, hvr vanskelig kan de være? spesiellt etter at man kommer seg fordi de 3 første bossene som alle er vanskeligere ^^

Skrevet
FFS? MODEN? sorry, men når måtte man være moden for å spille spill?
Når man spiller med andre mennesker er det en fordel å ikke reagere med banning og sinne når det skjer ting man ikke liker, det har med modenhet å gjøre ;)

8325339[/snapback]

jeg tror du har missforstått litt =) Det de andre snakka om, vertfall en, var at det burde bli høyere alders grense fordi det var så mange "umodne" folk der. Selfølgelig så er det fordel å spille med "modne" personer. Men for gudskyld, høyne aldersgrensen fordi?

Skrevet

Skulle ta et ramparts run med mage-alten min i dag.

Det var meg, en warlock, en paladin, en hunter og en warrior:

Så sa warrioren: "can your pet (hunters pet) tank plz, cus if i tank i get high repairbill"

2min senere sa warrioren igjen: "Sry gtg must help mom"

*Fake disconnect* :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...