Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Eller BOE need for selling på AH.

Var med i en UBRS pug med warrioren, dette var tidlig rundt Mai 05.

Da droppa Cloudkeeper Legplates fra en random elite rett før Rend. Vi var 3 warriors i raidet og alle trengte jo dem.

Dette er noe av raid chatten:

Mage: OMG a epic!

Warrior: I so need that one.

Me: Me to

Warrior 2: Yeah me to.

Priest: We should all roll need on it. I need gold for my epic mount!

Mage: Yes!

Warriors: ....

Det ble at alle rolla need, heldigvis vant en warrior rollen. (ikke meg) Det var jo bare flaks, kunne ha endt med å tapt den til en som ikke hadde bruk for det.

Warrioren som vant tok dem i bruk også. Han trengte dem jo.

Ettersom jeg husker var det mitt første møte med grådigheten enkelte spillere har. Rolle need på et item som man ikke har nytte av for annet enn å selge på AH. Dæven som jeg hater slike drittsekker.

8404562[/snapback]

BOE epics i grupper roller man oftest greed på. selv om man trenger den. Alle trenger gold i wow. Det er ihvertfall slik jeg og de jeg har groupa med har gjort det.

Skrevet
Hehe, syns den her var litt morsom.

"LF Healer Ramparts, last spot. Got 70 pala!!"

:p

8410222[/snapback]

Og det morsomme var?

8410242[/snapback]

At hva skal de med healer når de har en 70 paladin? 2 min etter så skrek de etter random så de fant vel ut av det selv..

Skrevet
herregud! er i ZF group med Rogue alten min, og warlocken der skjønner jeg ikke hvordan har klart seg helt til lvl 49.

Han bruker WV og nekter og bruke imp. han bruker Gut ripper fordi han har hørt at Warlock gjør mest dps så da må det jo være melee. han har 3 ting på action baren (sa han når jeg spurte) attack, mat og vann! og pet bar da selvfølgelig.

Jeg vil kicke han iogmed at han nekter og høre på at Warlocks er casters men palan vil ikke....

8406833[/snapback]

Hahahahaha! Reeetard! :D

8407956[/snapback]

Det er ordet ja.

Prøvde jo og være grei og si hva han skulle gjøre osv iogmed at jeg har en warlock selv. men han nektet og høre, det som gjorde meg irritert

8408199[/snapback]

Han kødda sikkert bare med deg :!:

8408661[/snapback]

Det skulle jeg gjerna ha ønsket men slik var det ikke, fulgte han etterpå når han tok mobs. Samme prosedyren der :hm:

Skrevet
Helt enig. Det er jo et item du har bruk for. Hvorfor skal han ikke få det på vanlig need. Jeg har aldri protestert på at spillere har fått en boe.

Eneste jeg forlanger er at dem equiper det. Har vært borte i folk som "me need", for så å selge det på AH etterpå. Men det hører med til sjeldenheten.

Tenk om stakkaren som blir "snytt" for et item ikke har det grann mere gull enn dere som vil ha mount eller et annet item. Kanskje han til og med spiller mye mindre enn det du / dere gjør, og ikke har samme mulighet til å grinde gull, eller gå i instancer for den saks skyld.

Jeg vil faktisk gå så langt til å si man snyter denne personen fra en oppgraddering av sitt utstyr.

8420796[/snapback]

Slenger meg på denne. Jeg needer iallefall i vei på BoE epics om jeg trenger. Ikke at det er så mange, men likevel. Idiotisk at andres grådighet skal råde over dine behov.

Noen som husker den føkkings Pristine Black Diamonden? jeg opplevde at den ble greeda TRE ganger, og jeg spillte paladin.

Skrevet
Hvorfor hopper du over til Blues? Har ikke nevnt Blues med et ord jeg. BOE blues synes jeg er helt greit å neede på. Det er noe annet med BOE epic med verdi av 1k.

Du illustrer poenget mitt. Den eneste forskjellen på blue boe og purple boe er at folk blir grådige når de ser et epic item.

Det er en historie/vits som går som omtrent slik:

A spør B: "Vil du ligge med meg for kr 100?"

B: "Hva tror du jeg er?? Tror du jeg ligger med folk for penger??Tror du jeg er en hore?"

A: "Ok, vil du ligge med meg for kr 100.000 da?

A legger kr 100.000 på bordet

B: "For kr 100.000 ligger jeg glatt med deg"

A: "Jepp, jeg tror du er en hore...."

8421095[/snapback]

Det illustrerer ingenting. At alle greeder på Boe epics har ingenting med grådighet å gjøre. Det har med at alle some er i gruppa skal ha en sjans for å tjene en slant.

Wow handler mye om gull, grinding er en stor faktor. Du kan like godt kalle alle som spiller wow for grådige. for i en eller annen sammenheng prøver man å få tak i så mye gull som mulig.

8421154[/snapback]

Det har jo noe med grådighet å gjøre. Man tar jo som oftest ikke instances for å tjene penger, men heller skaffe seg items, rep o.l. Det blir veldig grådig at dere istedet for å la stakkaren som endelig kan få seg en skikkelig upgrade skal tjene penger.

Skal du tjene penger kan du gjøre det på mange andre måter.

Skrevet
Det har jo noe med grådighet å gjøre. Man tar jo som oftest ikke instances for å tjene penger, men heller skaffe seg items, rep o.l. Det blir veldig grådig at dere istedet for å la stakkaren som endelig kan få seg en skikkelig upgrade skal tjene penger.

Skal du tjene penger kan du gjøre det på mange andre måter.

8421312[/snapback]

Får ikke sagt det bedre selv.

Skrevet

Problemet er jo gjerne at det er en rekke regler for de forskjellige fargene. Skjønner ikke helt den dealen med BoE epic = need, sånn rent bortsett fra at man utelukker ninjaer som venter til alle har greedet, needer og hearther. Igjen, need=soulbound hadde ordnet alt.

Om et drop er en oppgradering for meg, needer jeg, uansett fargen eller om det er BoP eller BoE. Om det ikke er noe jeg kan bruke, greeder jeg, uansett farge eller om det er BoP eller BoE.

Skrevet

Jeg har slettet 38 poster.

Nå diskuterer vi nye one-liners, som man kan le litt av i felleskap :).

Videre diskusjon rundt BoE Need/greed, og hvorvidt paladin kan tanke/dps/hoppe opp og ned kan evt opprettes egen trår for :).

Skrevet

Bare det at folk bruker "kthx, k, kk, u, m8, 4, roflmfao" og annen reddsom MMORPG-terminologi, samt konsekvent små bokstaver, har hatt meg farlig nær leave-knappen i andre MMORPGs, og jeg ser ikke vekk i fra at det skjer i WoW også. Jeg leser på forum at folk kan skrive skikkelig, men ingame blir de til forkvaklete idioter, med få hederlige unntak. Jeg kan tolerere "lol" og "k" så lenge det er moderat, men overdreven bruk kombinert med enten >.< eller O_o får meg til å sukke inni meg.

Har ofte blitt sett på som en suring ingame, men bare av folk jeg ikke liker.

Skrevet

"swe????" De samme personene skriver også gjerne uhyre dårlig engelsk. Gjelder selvsagt ikke bare svensker, men det var et eksempel. Blir utrolig irritert over dette, selv om det ikke akkurat får meg til å instantleave gruppa.

Skrevet

Var i gruppe med en warlock i SM Arm på druiden, han brukte seff Felhunter. Jeg sa at han skulle summone Imp, og etter omtrent et kvarter med clearing spratt det opp en Imp.

Så gikk det ikke et minutt en gang før jeg ser en Succubus ninjapulle som f...

Da fikk jeg nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...