Baph0met Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Etter xp-loading screenen mister pcen kontakt med skjermen, dvs at skjermen bare slår seg av eller evt. at den ikke finner verken digitale eller analoge signal. Det er ikkje skjermkortet som er defekt, og vifta går som normalt. Det var etter eg en dag tok ut ledningen mellom skjermkort og skjerm at eg ikkje fekk signal igjen. Testa om det var skjermen, men det var det ikkje. Er det mulig at en slags kortslutning mellom skjerm/skjermkort/hovedkort kan ha skjedd? Eller er det mest sannsynlig at det er noe software, noke eg ikkje kan forstå siden ingenting skjedde anna enn flytting av skjerm. Kan det vere noke med strømforsyninga, at den ikkje gir fra seg nok strøm til skjermkortet? Eg har ingen fleire ideer og trenger hjelp!
South_Bridge Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Har du prøvd safe mode? (trykk iherdig på F8 mens du booter)
ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Har du prøvd safe mode? (trykk iherdig på F8 mens du booter) 8301012[/snapback] Trykk så mange ganger at maskinen piper i varsel om at du har trykt nok ganger :!:
Baph0met Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 hmm..ok..eg kom inn..ka skal eg no gjøre viss problemet bare fortsetter?
Baph0met Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 (endret) åpna nå xp i Last Known Working Configurations ..gi meg 2 min til å sjekke at ting er bra..finne noen gjennopprettingspunkt osv. Tok for sikkerhets skyld å loada ett tidligere gjennopprettingspunkt..nå skrur den seg på normalt...noen som veit kva som kan ha skjedd? Endret 3. april 2007 av Phjodolph
raid2 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Skjer det samme med meg.. har prøvd safe mode, last working config, og stort sett alle altertativer for oppstart.. Prøvde også "disable restart if error" men da fikk jeg blåskjerm med koden "stop: c000021a(fatal system error) the windows logon process system process terminated unexpectedly with a status of 0xc0000139 (0x00000000 0x00000000) the system has been shut down" Har også testa om det er feil med RAM. edit: beklager hvis posten er rotete men jeg skriver på mobil edit2: hvis noen som leser dette, og er på TG(i morgen), kom gjerne bort å hjelp meg på Rad 26 Sete 49 (rett ved HWrekka) Endret 3. april 2007 av raid2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå