Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ilpostino: Ikke den båten over dit, da det er sporveistakst på turen over dit. Derfor vil nok alle med månedskort ha en fin fordel der.

Skrevet

Bra tiltak dette her! Skulle egentlig dratt ned til Risør den 16... men nå vurderer jeg å utsette det en dag. Får tenke litt på det, er foreløpig altså en av nølerne.

Skrevet

Er det for sent å melde seg på? :)

Hvis det skulle være behov for et gammelt "talent" på fotballbanen kan jeg jo alltids stille meg til disposisjon ;) (tror det blir en tur inn til Oslo i helga uansett)

Skrevet

Uff, jeg tror det kan bli spennende for meg å spille fotball på Ekeberg når jeg er så allergisk som jeg er nå... :( Men jeg får bare prøve, og hvis det blir for ille, får jeg slappe av. Hater virkelig gresspollen!

Skrevet
Er det for sent å melde seg på? :)

Hvis det skulle være behov for et gammelt "talent" på fotballbanen kan jeg jo alltids stille meg til disposisjon ;) (tror det blir en tur inn til Oslo i helga uansett)

8849215[/snapback]

Bare send en e-post til Aidskake, med navn og alder...

Skrevet
*det jeg sa*

Bare send en e-post til Aidskake, med navn og alder...

8849428[/snapback]

Ok, forstod det sånn at endringer på status skulle sendes på PM, og ville bare forsikre meg om at jeg ikke var for sent ute med påmeldinga før jeg sendte den inn :)

Noen som vil sitte på fra ett eller annet sted mellom Kongsberg og Oslo på lørdag forresten? Har 4 ledige seter i bilen i såfall...

Skrevet
Kult azz. 8848534[/snapback]

NorthGarden, du er en ekte gængzta, azzå. 8848584[/snapback]

Tøys@nett ekke lett, gitt.

8852039[/snapback]

Hm, så du skal drikke hele helgen men du tøyset det til ved å ikke ha noe mellomrom? :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...