Bjonski Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Så du synes det er helt gret at en liten unge kommer bort til deg og tigger om penger eller maser om hjelp med en hel drøss med "Plzzzzzzzzzzzzzz!" 8352433[/snapback] Må få lov til å sitere signaturen til codexdelux på 3dhue.com: If you say PLx instead of please i'm inclined to say no instead of yes because its shorter.
Diffidentia Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Slik skal det lyde ja. Når det kommer til guildet jeg er i, så har vi en regel om at spillere generelt bør være 25+ for å bli med i guildet. Men vi har også flere som er yngre enn det, men da er kravet at de oppfører seg modent.
Jaytee71 Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Slik skal det lyde ja. Når det kommer til guildet jeg er i, så har vi en regel om at spillere generelt bør være 25+ for å bli med i guildet. Men vi har også flere som er yngre enn det, men da er kravet at de oppfører seg modent. 8354147[/snapback] I guilden jeg er nk i og var med og startet, er det 16-års grense..... men snittalder ligger vel på 25 vil jeg tro
nosync Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Går ikke å sette aldersgruppe som passer "best" til wow. Så lenge enn like seg og har det morro, så er det greit. Men snittet for WoWere, og ikke minst oppførselen skulle tro alle var 8år. Jeg er 31år og spiller WoW, men holder meg i en Guild med folk i min alder, og venner.
Ghaundan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Vil tro denne tråden vil få mest stemmer for "kids" Hvorfor? La oss si du går i 10 instances med 10 forskjellige grupper. 9 av de går helt fint, la oss si en time hver instance (delt over en hvilken som helst tidsrom som passer deg) men en av de går helt galt og samtlige du er med har sannsynligvis bildet sitt klistret i ordboka under "leet kidz" Du vil huske den verste best, det er menneskelig natur å legge mest vekt på det negative. Hvis en bedrift gjør tusen ting rett men ti galt vil det bli fokus på det gale og det gode blir glemt. Om man blir gammel derimot er det vist motsatt (de gamle tidene var alvorlig talt ikke så gode som de vil ha det til), men det er vel unntaket som bekrefter regelen. WoW er uavhengig av alder spør du meg, enhver kan ha det morsomt med det så lenge de vet å være sosial på en positiv og god måte. Har en 11 år gammel lillebror som spiller litt, og han oppfører seg skikkelig og ja, jeg passer på. Har møtt folk på min egen alder som oppfører seg helt forferdelig.
Jaytee71 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Vil tro denne tråden vil få mest stemmer for "kids" Hvorfor? La oss si du går i 10 instances med 10 forskjellige grupper. 9 av de går helt fint, la oss si en time hver instance (delt over en hvilken som helst tidsrom som passer deg) men en av de går helt galt og samtlige du er med har sannsynligvis bildet sitt klistret i ordboka under "leet kidz" Du vil huske den verste best, det er menneskelig natur å legge mest vekt på det negative. Hvis en bedrift gjør tusen ting rett men ti galt vil det bli fokus på det gale og det gode blir glemt. Om man blir gammel derimot er det vist motsatt (de gamle tidene var alvorlig talt ikke så gode som de vil ha det til), men det er vel unntaket som bekrefter regelen. WoW er uavhengig av alder spør du meg, enhver kan ha det morsomt med det så lenge de vet å være sosial på en positiv og god måte. Har en 11 år gammel lillebror som spiller litt, og han oppfører seg skikkelig og ja, jeg passer på. Har møtt folk på min egen alder som oppfører seg helt forferdelig. 8357017[/snapback] Ja jeg er helt enig med deg..... det er mange "eldre" spillere som oppfører seg helt "bamsefar i lia" også, men jeg vil ikke tro at det er de som står å tigger om penger og boost overalt
langtongting Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Slik WoW er nå, må jeg si det passer best for de i mellom 12-18år. Utrolig lite moden community i WoW. SWG var det stikk motsatt. Her var de flest godt voksne og det kunne merkes, til det positive.
Uxzuigal Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Tja, vil anta at de fleste er mellom 12 og 17 år.
Deadringer Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Nerder i alle aldre må få spille wow. Så lenge de holder seg hjemme og vekk fra oss normale, så er jo saken biff?
Jaytee71 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Nerder i alle aldre må få spille wow. Så lenge de holder seg hjemme og vekk fra oss normale, så er jo saken biff? 8359674[/snapback] Hehe om wow'ere ikke er normale finnes det jaggu mange unormale i verden da..... nesten sånn at det unormale blir normalt.....
Jaytee71 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Tja, vil anta at de fleste er mellom 12 og 17 år. 8358400[/snapback] Vil nok anta at snittalderen er ganske mye høyere enn 15 år.... som da er medio av hva du tror I hvertfall er jeg ganske sikker på at det er faktum på min realm. Ville tippe 20-22 der
Jaytee71 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Skrevet 13. april 2007 Slik WoW er nå, må jeg si det passer best for de i mellom 12-18år. Utrolig lite moden community i WoW. SWG var det stikk motsatt. Her var de flest godt voksne og det kunne merkes, til det positive. 8358157[/snapback] Joda.... ser man på general-chat så er det utrolig mye umodent, men da gjelder det å finne seg en moden guild da vettu..... som veier opp for det umodne I min guild er snittalder på rundt 25-26 år Trives godt !
Overguard Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Alder, modenhet på community varier ifra server til server imo. Servern hvor min main var hadde et meget bra community og jeg vil si at gjennomsnitts alder ligger på godt over 15 år.
LarsP Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Spill som har månedsavgift burde hatt 18 årsgrense. Jeg for min del kunne tenkt meg å spilt nettspill hvor de yngste lå rundt 20 år. Prepubertale internetthelter ødelegger de aller fleste nettspillene.
Rescue me Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Men flesteparten av spillerene i wow er vel de som har vokst opp med spill og så nå har penger til å betale for seg selv(25-35år) 8351490[/snapback] Jeg er bare 14 år og tjener over 2000 i måneden så jeg hadde ikke hatt problem å betale en hundrings i måneden. Jeg tror også at mange foreldre betaler for barna sine.
Civilix Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Men flesteparten av spillerene i wow er vel de som har vokst opp med spill og så nå har penger til å betale for seg selv(25-35år) 8351490[/snapback] Jeg er bare 14 år og tjener over 2000 i måneden så jeg hadde ikke hatt problem å betale en hundrings i måneden. Jeg tror også at mange foreldre betaler for barna sine. 8378728[/snapback] snakker her om majoriteten ikke enkelttilfeller...
LarZen Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Det er mye drittunger i WOW, ingen tvil om det. Men mange av dem oppfører seg faktisk bra. Folk jeg spiller med er fra 20-50 år gammle, er i en guild hvor en har kastet ut unga og konsentrerer seg om voksne spillere. Det er faktisk flere av dem der ute en en skulle tro! Ser jeg ikke hadde svart direkte på topic...lol. Jeg synes spillet passer for alle alders grupper. Dem yngre spillerne burde ikke få lov å spille så mye dem vil da det kan ødlegge mye skole og sosiale ting. Endret 14. april 2007 av _LarZen_
MrL Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Synes dette spillet passer for drittunger jeg. 90 % av oppdraga er jo drep 10 sånne, eller 20 sånne, kom tilbake å få belønning. 90 % elendige oppdrag. Voksene bør heller prøve Oblivion IV, der 90 % av alle oppdraga har en mening.
MrUrge Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Er litt enig med Andreas045 der, mye av det samme hele tiden på WoW..
Deadringer Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 Nerder i alle aldre må få spille wow. Så lenge de holder seg hjemme og vekk fra oss normale, så er jo saken biff? 8359674[/snapback] Hehe om wow'ere ikke er normale finnes det jaggu mange unormale i verden da..... nesten sånn at det unormale blir normalt..... 8376465[/snapback] Det finnes nok mange flere ikke spillere, enn det finnes spillere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå