aleksanderro Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hei! Har dere noen bil spill å anbefale? Ser helst etter et spill som har flere kjøreforhold som raly osv. Skal være SP, og helt ganske så stort spill. Det skal være til PC. Takk for svar.
-sparks- Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 TOCA Race Driver 3 burde passe bra med det du søker: TOCA Race Driver 3 inneholder hele 35 motorsportsdisipliner. Codemasters nevner blant annet GT, off-road, rally, go-karts, touring cars, Formel 1 og mye mer, noe som skulle tilsi at uansett hva slags motorsport du liker, burde det være noe for deg i dette spillet. Utviklerne har lisensiert over 50 baner fra virkeligheten (som totalt kommer i over 100 versjoner). Som forgjengeren kommer spillet med et historiedrevet karrieremodus hvor du får rollen som en ung og lovende fører som må kjempe seg fra bunnen til toppen av motorsportshierarkiet. Etter hvert som du imponerer teamsjefer og andre, vil du få tilbud om bedre stillinger eller stillinger i helt andre disipliner. Spillet kommer også med økt fokus på det tekniske aspektet av motorsport enn tidligere. etter meg nå så kommer det ganske sikkert noen som foreslår spillet Live For Speed. ikke hør på dem, de har skylapper foran øynene og preiker skitt
Bamsemumsen Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Jeg har for slag til ord deling.. sorry. Nei, men seriøst. De gamle Need for Speed er jævlig kule.
Holten Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Richard Burns Rally ftw!! Det er en rally ( sier du det? ) simulator, som det trengs litt tid til å bli vant til! Det er jo det som er gøy! Ratt er et must. Og, Test Drive Unlimited ( TDU ) kan jeg også anbefale
krissemann95 Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jeg har det gammle need for speed spillet og det nye, men det gammle e klart best :!: !
Mevon Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Test Drive Unlimited, der kan du kjøre temmelig fritt rundt ja. Går ikke akkurat fort lei av det spillet. Kan også anbefale FlatOut 2.
ResidentDante Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Test Drive Unlimited, der kan du kjøre temmelig fritt rundt ja. Går ikke akkurat fort lei av det spillet.Kan også anbefale FlatOut 2. 8317299[/snapback] Støttes. Kjøper du begge kan du bytte på ettersom Test Drive Unlimited er på asfalt og Flatout 2 er mest på terrengbaner.
Kurume Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Live for speed må vel være midt i blinken. Vanlig bane-kjøring og rally-kjøring. Det eneste er vel at LFS legger stor vekt på multiplayer.
Coffey Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 (endret) Live for speed må vel være midt i blinken. Vanlig bane-kjøring og rally-kjøring. Det eneste er vel at LFS legger stor vekt på multiplayer. 8329545[/snapback] Vriiiinsk (skylapper og prater skit ) Endret 7. april 2007 av latter17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå