Gå til innhold

hva syns du om bodybuilding?


Hva synes du om bodybuilding?  

321 stemmer

  1. 1. Hva synes du om bodybuilding?

    • Liker det ikke i det hele tatt
      130
    • Greit med mannfolk, ikke med damer
      118
    • Greit med begge kjønn, men ikke for mye
      55
    • Jo mer, jo bedre
      18


Anbefalte innlegg

bodybuilding forbinder jeg med åpne sår

8283103[/snapback]

La meg spørre hvorfor. . .

 

Du må klare å begrunne hvorfor kan ikke komme med f.eks: "Liverpool forbinner jeg med bavianer".

8283282[/snapback]

 

ikke får å støte noen, men med det mener jeg at det ser ekkelt ut :) men det er min mening da :whistle:

Endret av Sokkhove
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver selv med hobby-bodybuilding for meg selv.. og synes det er kjempe moro. Jeg kommer nok aldri til å tevle, ettersom det ikke er en regel for dopingtesting i denne sporten. Men ellers synes jeg bodybuilding er en fin aktivitet som kan løse mange forskjellige problemer. For min egen del gjelder det å forbedre min egen livskvalitet. Og så er det jo artig å være sterkere enn de fleste andre :) Bodybuilding er noe som jeg synes er fint, og når jeg ser menn som ikke har trent eller jobbet fysisk hardt, så synes jeg at de ser syke ut. Som om de har vært låst i en mørk kjellercelle og har influensa, okey, nå tar jeg litt i da. Det sier vel litt om hvordan BB har påvirket synet mitt, men som jeg for min egen del bare tar til gode av.

 

Vel.. Bodybuilding for teh win.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er helt greit. Men. Legg merke til at alt må gjøres med måte. :)

 

Trener selv endel og mener at det er ikke opp til personene rundt deg som skal dømme deg, men mener at om man trener, vil man se en fremgangskurve som øker selvbilde og selvtilliten. Dette er veldig deilig. I tillegg til å føle seg vel, kan man også få en fin kropp. Og problemet med det er?

 

Dere som sier det er dritt, får syntes det, men det er rimelig fantastisk å kjenne en skikkelig sixpack og få en fin brystkasse som tilfredsstiller både deg og kanskje en bunch med jenter.

 

For all del. Deres menig, deres kropp, men jeg foretrekker muskler fremfor fett og datamuskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...